سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
وعده ویزای 82 دلاری و سرگردانی زایران ایرانی در مرز عراق

وعده ویزای 82 دلاری و سرگردانی زایران ایرانی در مرز عراق

وعده‌هایی که از سوی کشور عراق برای دادن ویزا در مرزها عنوان می‌شود تنها باعث سردرگمی زایران شده است .

download (1)کیهان نوین: رییس سازمان حج و زیارت می گوید وعده‌هایی که از سوی کشور عراق برای دادن ویزا در مرزها عنوان می‌شود تنها باعث سردرگمی زایرانی شده است. وی همچنین به موضوع صدور ویزا از سوی کشور عراق اشاره کرد و گفت: به تمام زایران توصیه می‌کنیم بدون داشتن ویزا به مرزها مراجعه نکنند چراکه در این ایام دلال‌ها از فرصت استفاده می‌کنند و ممکن است در مرزها وعده گرفتن ویزا به آنها داده شود که احتمال گم شدن پاسپورت‌ها در این صورت بیشتر است و از سوی دیگر ویزایی که از طرف دولت عراق صادر می‌شود با نام ویزای اضطراری 82 دلار هزینه دارد اما در کشور زایران می‌توانند به راحتی با پرداخت 40 دلار ویزای خود را دریافت کنند.

اوحدی همچنین در خصوص ثبت نام متقاضیان اعزام به عمره مفرده نیز گفت: از امروز مرحله ثبت تقاضا برای اعزام به عمره مفرده آغاز شده است و تا این لحظه 1500 گروه برای اعزام ثبت نام کرده اند و افراد تا 10 روز فرصت دارند با مراجعه به سایت این سازمان درخواست خود را ثبت کنند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'