سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

تکذیب اسد نسبت به استفاده از سلاح شیمیایی !

بشار اسد دیکتاتور سوریه استفاده از سلاح شیمیایی را تکذیب کرده و آن را به مخالفان دولت خود نسبت داد.

سازمان ملل، مانع تحقیق درباره استفاده از سلاح شیمیایی

کیهان نوین: هجمه ی جامعه جهانی علیه جنایت بشار اسد مبنی بر استفاده از سلاح شیمیایی علیه مخالفان خود، دیکتاتور سوریه را بر آن داشت تا ضمن تکذیب استفاده از سلاح شیمیایی، آن را به گردن مخالفان خود و ارتش آزاد انداخته است.

در این ارتباط تلويزيون دولتی سوريه روز شنبه اعلام کرد سربازان دولتی وارد تونل های شورشيان سوری در حومه دمشق شدند و مقاديری مواد شيميايی کشف کردند. سربازان هنگام ورود به اين تونل ها گاهی اوقات احساس خفگی کردند.

به گزارش صدا و سیمای جمهوری اسلامی؛ سربازان برخی واحدهای ارتش سوريه وارد تونل های مخالفان درمنطقه جوبر درحومه دمشق شدند ومقاديری سلاح و مواد شيميايی کشف و ضبط کردند. همچنین يک منبع نظامی سوری گفت شماری از سربازان سوريه در نبردهای منطقه جوبر درحومه دمشق دچار حالت خفگی شده اند.

دولت سوريه نیز اعلام کرد شبه نظاميان در دمشق از سلاح های شيميایی استفاده کرده اند.
این در حالی است که تصاویر بسیاری از جنایت ارتش اسد و استفاده از سلاح شیمیایی نظامیان وابسته به اسد در اینترنت منتشر شده است. اما همچنان دولت سوریه و حامی اصلی آن جمهوری اسلامی، در تلاش برای منحرف کردن افکار عمومی هستند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'