سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

اعمال فشار غیر انسانی جمهوری اسلامی علیه زندانیان !

در هوای گرم این روزهای ایران ، زندان بانان رجایی شهر برای اعمال فشار بر زندانیان آب زندان را قطع کرده اند .

1000842_393195260785110_1764563929_n

کیهان نوین : در روزهای اخیر در زندان گوهر دشت کرج موسوم به رجایی شهر، اعمال فشار بر علیه زندانیان موجی تازه یافته است.

آب قسمت‌های زیادی از زندان بطور روزانه قطع می‌‌گردد و زندانیان از بی‌ آبی رنج می‌‌برند و دست اندرکاران زندان برای تحت فشار قرار دادن آنها آب زندان را قطع می‌‌کنند .

این اقدام رذیلانه بر علیه زندانیان از ساعت ۹ صبح الی‌ ۲۰ انجام می‌‌گیرد و زندانیان در بندهای مختلف بطور خاص سالن ۱۰ زندان تحت فشارهای ضد انسانی‌ قرار می‌‌گیرند، زندانیان می‌‌گویند که ما حتی آب برای نیازهای اولیه و وضو برای نماز خواندن نداریم .

زندانیان به دست اندرکاران سرکوب در زندان هشدار داده‌اند که اگر این اعمال ضد انسانی‌ ادامه پیدا کند، دست به اعتصاب غذا خواهند زد .

اعمال فشار بر زندانیان محبوس در زندان های مختلف حاکمیت محکوم است و سرکوبگران نظام حاکم می‌‌خواهند که زندانیان سیاسی و عقیدتی‌ و یا فعالین حقوق بشری را به زانو در آورده و آنان را به اعتراف تلویزیونی علیه خود و دوستانشان وادار نمایند .

کانون حمایت از خانواده‌های جانباختگان و بازداشتی‌ها اعمال فشار بر علیه زندانیان محبوس در زندان های حکومت دیکتاتور ایران را محکوم می‌‌نماید و از ناوی پیلای، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل، می‌‌خواهد که پرونده نقض حقوق بشر حاکمیت ایران را به شورای امنیت ملل متحد ارجاع دهد .

این در حالی ست که حاکمان جمهوری اسلامی بارها و بارها از مظلومیت یاران حسین در صحرای کربلا روایت می‌‌کنند و برای تشنگی یاران حسین در گرمای صحرای کربلا روضه می‌خوانند و گریه می کنند اما خود آب را بر روی زندانیان محبوس بسته اند!!!

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'