سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

وحشت جمهوری اسلامی از حمله احتمالی به سوريه !

حمله احتمالی آمریکا به سوریه با واکنش و ترس جمهوری اسلامی، حامی اصلی جنایات بشار اسد همراه شده است.

IMG11395957

کیهان نوین: شبکه تلویزیونی سوریه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد علا الدین بروجردی رییس کمیسیون امنیتی و دفاعی مجلس شورای اسلامی ایران، حمله به سوریه را به منزله ی به آتش کشیدن سراسر خاورمیانه دانست و افزود غرب با حمله به سوریه در واقع اشتباهات خود را تکرار می کند.

پیش تر وزیر دفاع آمریکا اعلام کرده بود، پنتاگون در حال استقرار نیروی دریایی خود در نزدیکی سوریه به منظور انجام تدارکاتی برای اجرای تصمیم احتمالی رییس‌جمهوری آمریکا برای حملات نظامی به سوریه است.
این در حالی است که پیش از این کنگره آمریکا و باراک اوباما مدعی شده بودند که استفاده ی احتمالی اسد از سلاح های شیمیایی خط قرمز آن هاست و حالا سوریه خط قرمز ایالات متحده را رد کرده است.
با این حال جمهوری اسلامی تلاش گسترده ای برای وارونه نشان دادن واقعیت این جنایت کرده و همچنان به حمایت از جنایت های دیکتاتور برادر، بشار اسد می پردازد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'