سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
“اجازه نخواهیم داد مرجعی به اسرار نظامی‌ دسترسی پيدا کند”

“اجازه نخواهیم داد مرجعی به اسرار نظامی‌ دسترسی پيدا کند”

حسين دهقان٬ وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح گفته جمهوری اسلامی اجازه دسترسی به اسرار نظامی و امنيتی خود را به هيچ مرجعی نخواهد داد.

IMG09453931کیهان نوین: وی خطاب به مقام‌های آمريکايی هم گفته «ما برای تسليح و تجهيز نيروهای مسلح از هيچ مرجعی اجازه نمی‌گيريم و متناسب با تهديدات نيروهای مسلح خود را تجهيز می‌کنيم.»

به گفته وی «آمريکايی‌ها بايد بدانند ديگر ارباب دنيا نيستند و کسی آنها را در اين موضع به رسميت نمی‌شناسد.»

وزير دفاع اضافه کرده مسائل مربوط به برنامه‌های موشکی نيز هيچ‌گاه در دستور کار مذاکرات هسته‌ای نبوده و نظام برنامه‌های خود را در اين زمينه با قاطعيت به اجرا می‌گذارد.

دهقان همچنين گفته اجرای «برجام» مستلزم رعايت کامل خطوط قرمز جمهوری اسلامی ايران و جلب اعتماد ملت ايران توسط ۱ + ۵ و نهادهای بين‌المللی ذی‌ربط است.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در بیان ارزیابی خود از روند مذاکرات هسته‌ای، گفت: مذاکرات فرایند مهمی است و به همین دلیل ما نباید به مردم القا کنیم که کار تمام است.

محمدرضا تابش اضافه کرد: در هر صورت ممکن است در این رفت و برگشت‌ها منافع ملی اقتضا کند که تغییر یا تحولی صورت گیرد.
آمريکا فرصت پيدا کند از پشت به ما خنجر می‌زند

 

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'