سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

مافیای بیت خامنه‌ ای و اهمیت تحریم آن

وقتی صحبت از بیت خامنه‌ای می‌کنیم، آنچنان که حسن روحانی با دجالیت تمام گفت، منظور یک «حسینیه» یا یک «خانه‌ی ساده!»، نیست. یک دربار مخوف و هزارتو، یک مافیای فساد و جنایت است. «کاخ ظالمان»ی است که بر استخوان‌های شکسته و فقر و فاقه‌ی ملتی محروم و در بند ساخته شده است. دولتی است که دولت اعلام شده و علنی، در گوشه‌ای از آن می‌گنجد و در واقع انگشت کوچک آن نیز محسوب نمی‌شود.

کیهان نوین :اگر زندگی قاطبه‌ی مردم ایران در زیر خط فقر قرار دارد، اگر حراج اندام انسان از کلیه به قرنیه‌ی چشم و مغز استخوان رسیده، اگر نوزادان ایرانی در جنین مادر معامله می‌شوند، اگر گورها به جای آرامگاه مردگان، به جان‌پناه بی‌خانمان‌ها ارتقا یافته‌اند، اگر دیدن رنگ گوشت بر سر سفره به یک آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده، اگر دستان ظریف کودکان از هم‌اکنون با خشونت خشت‌های سنگین آشنا می‌شود و عرق جبین آنان کفایت یک لقمه نان بخور و نمیر را نمی‌دهد، اگر و اگر و اگر… سرمنشا را باید در این بیت فاسد و بنا شده بر خون و جنایت جستجو کرد.

عنکبوت خون‌آشام و عمامه‌داری بر این بیت فرمان می‌راند که بر تار و پود زندگی ایران و ایرانی تارهای نکبت خود را تنیده است.
به لحاظ جغرافیایی، بیت خامنه‌ای، مجموعه‌ای از ساختمان‌های به هم پیوسته و تو در تو است که در مرکز تهران واقع شده، از شمال به خیابان آذربایجان، از غرب به خیابان خوش زبان، از شرق به خیابان فلسطین و از جنوب به خیابان پاستور وصل می‌شود. دفتر حسن روحانی نیز در همین منطقه قرار دارد. این باصطلاح «خانه‌ی ساده!» طوری طراحی شده که حتی به لحاظ فیزیکی نیز کنترل خامنه‌ای را بر ارکان سلطه‌اش فراهم می‌کند. حفاظت هفت روز هفته و ۲۴ساعه‌ی بیت خامنه‌ای از سوی یک واحد ویژه‌ی سپاه پاسداران به نام سپاه ولی امر برقرار می‌شود. به‌طور واقعی کسی جز خواص و اصحاب دایره‌ی قدرت نمی‌داند و نمی‌تواند بداند که در پشت این دیوارها چه می‌گذرد.
آنچه گفتیم آدرس بیت العنکبوت بر روی جغرافیا و در هیأت نقشه است اما ابعاد دخالت آن در زندگی روزانه‌ی مردم و مکیدن بی‌وقفه‌ی خون آنان، در نقشه به چشم نمی‌آید. برای دیدن آن باید پوست ظاهر را شکافت و به اسرار پشت پرده رده پی برد .

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'