سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

انحرافات جنسی محمد “پیامبر اسلام”

مسلمانان بر این باورند که شخصیت محمد الگو و نمونه است و به همین خاطر نیز پیروی از سنت وی را بر خود واجب می دانند. اما در واقع شخصیت محمد بر اثاث روایات تاریخی نوشته شده توسط خود مسلمانان بسیار کریه و زشت است, مسلمانان همواره سعی می کنند این زشتی ها را به هر طریقی توجیح کنند اما توجیح کردن غارت کاروان,دزدی,عهد شکنی,دروغ گویی,تجاوز , برده داری و …..  کار آسانی نیست ولی مسلمان  با فرمول اعتقاد کور کورانه و ساده لوحی از این مهم تا حدودی بر آمده اند.

کیهان نوین :در این مقاله سعی کردم بر اثاث شواهد تاریخی به بخشی از انحرافات جنسی محمد این پیامبر شهوتران بپردازم که شامل آزار جنسی پسر عمویش علی, دخترش فاطمه , نوه هایش و …..

آزار جنسی علی در کودکی
در نهج البلاغه علی روایت بسیار عجیبی  از دوران کودکی خود اورده که به شرح زیر است:
 
قَدْ عَلِمْتُمْ مَوْضِعِی مِنْ رَسُولِ اللَّهِ ص بِالْقَرَابَةِ الْقَرِیبَةِ وَ الْمَنْزِلَةِ الْخَصِیصَةِ وَضَعَنِی فِی  حِجْرِهِ وَ أَنَا وَلَدٌ یَضُمُّنِی إِلَى صَدْرِهِ وَ یَکْنُفُنِی فِی فِرَاشِهِ وَ یُمِسُّنِی جَسَدَهُ وَ یُشِمُّنِی عَرْفَهُ‏ وَ کَانَ یَمْضَغُ الشَّیْ‏ءَ ثُمَّ یُلْقِمُنِیهِ
 (نهج البلاغه خطبه192ص300)
معنی: من خردسال بودم كه[پیامبر]مرا در كنار خود مي نشاند و بر سينه خود مي چسباند و در بستر خود مي خوابانيد و تن من به تن او مي ساييد و بوى خوش خود را به مشام من مي رسانيد . گاه چيزى را مي جويد و در دهان من مي نهاد.” (متن عربی فقط برای بستن دهان ماله کش ها اورده شده)
این که محمد پسر عمویش را در کودکی مورد آزار جنسی قرار میداده شاید برای خیلی ها غیر قابل باور باشد همچنین ماله کشان دینی این روایت را نشانه ای  از علاقه محمد به علی میدانند ولی این را باید در نظر داشت که این روایت تنها مورد آزار جنسی محمد نبوده و موارد این چنینی در زندگی محمد زیاد هستند.
 
بوسیدن دهان حسن و حسین
“ابن‌ عساكر از یعلی‌ روایت‌ كرده‌ : همراه‌ رسول‌ خدا(ص) برای‌ مهمانی‌ دعوت‌ شده ‌بودیم‌، بیرون‌ آمدیم‌ كه‌ امام‌ حسین‌(ع) با بچه‌ها بازی‌ می‌كرد… و گاهی‌ این‌ طرف‌ و گاهی‌ به‌ طرف‌ دیگر فرار می‌كرد و رسول‌ خدا(ص)… او را گرفت‌ و یك‌ دست‌ بر پشت‌ امام‌حسین‌(ع) و دست‌ دیگر زیر چانه‌ او گذاشتند و دهان‌ را در دهان‌ او گذاشت‌ و او را بوسید.”
شاید همه ما این داستان را در زمان عزاداری های مذهبی در ایران شنیده باشیم که محمد دهان حسین و حسن را می بوسیده, ماله کشان دینی این مورد را هم از فرط علاقه شدید محمد به حسین میدانند و حتی سعی می کنند که آن را به واقعه کربلا ربط بدهند.
در دو روایت متفاوت هم آمده که محمد برای رفع تشنگی حسن و حسین زبانش را در دهان آنها قرار می داده که بسیار عجیب و ازار دهنده هستند:
“پیامبر اكرم‌(ص) او را در حالی‌ كه ‌می‌گریست‌ به‌ سینه‌ چسبانید و زبان‌ مباركش‌ را در میان‌ دهان‌ او فرو برد. او زبان‌ مبارك ‌رسول‌ خدا(ص) را می‌مكید تا سیراب‌ شد “ !!
(همان ، صفحه 283)
“ابوهريره مي گويد : ديدم که رسول خدا (ص) آب دهان حسن و حسين (ع) را مي مکيد ، مثل اينک کسي خرما را بمکد.”
(مناقب ، جلد 3 ، صفحه436)
 
 
آزار جنسی فاطمه
در بسیاری از منابع شیعه و سنی روایت عجیبی از رفتار محمد با دخترش آمده که حتی دربعضی از این روایات افراد ونزدیکان محمد هم از رفتار او تعجب زده می شدند و امروز ماله کشان دینی به علت تعداد زیاد این روایات از انکار آنها عاجز اند و آنها را محبت پدر به دختر تلقی می کنند, اما ایا یک پدر دهان دخترش را می بوسد و زبان در دهان او می کند یا سینه های دختر خود را می مکد !!!
به روایات زیر توجه کنید :
وَ رَوَوْا عَنْ عَلِیِّ بْنِ إِبْرَاهِیمَ بْنِ هَاشِمٍ فِی تَفْسِیرِ الْقُرْآنِ عَنِ الصَّادِقِ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ ع أَنَّهُ قَالَ بَلَغَنَا عَنْ آبَائِنَا أَنَّهُمْ قَالُوا: کَانَ رَسُولُ اللَّهِ ص یُکْثِرُ تَقْبِیلَ فَمِ فَاطِمَةَ سَیِّدَةِ نِسَاءِ الْعَالَمِینَ ع إِلَى أَنْ قَالَتْ عَائِشَةُ یَا رَسُولَ اللَّهِ أَرَاکَ کَثِیراً مَا تُقَبِّلُ فَمَ فَاطِمَةَ وَ تُدْخِلُ لِسَانَکَ فِی فِیهَا قَالَ نَعَمْ یَا عَائِشَةُ إِنَّهُ لَمَّا أُسْرِیَ بِی إِلَى السَّمَاءِ أَدْخَلَنِی جَبْرَئِیلُ الْجَنَّةَ فَأَدْنَانِی مِنْ شَجَرَةِ طُوبَى وَ نَاوَلَنِی مِنْ ثِمَارِهَا تُفَّاحَةً فَأَکَلْتُهَا فَصَارَتْ نُطْفَةً فِی ظَهْرِی فَلَمَّا هَبَطْتُ إِلَى الْأَرْضِ وَاقَعْتُ خَدِیجَةَ فَحَمَلَتْ بِفَاطِمَةَ فَکُلَّمَا اشْتَقْتُ إِلَى الْجَنَّةِ قَبَّلْتُهَا وَ أَدْخَلْتُ لِسَانِی فِی فِیهَا فَأَجِدُ مِنْهَا رِیحَ الْجَنَّةِ وَ أَجِدُ مِنْهَا رَائِحَةَ شَجَرَةِ طُوبَى فَهِیَ إِنْسِیَّةٌ سَمَاوِیَّةٌ” (متن عربی برای ماله کشان عزیز)
(اعلام الوری از علامه طبرسى, صفحه ٢٩٦ )
 
معنی: علی بن ابراهیم بن هاشم در تفسیر خود از حضرت صادق علیه السّلام روایت کرده که آن جناب فرمود:
«از پدران ما رسیده است که:
حضرت رسول دهان زهراء (س) را بسیار میبوسید، یکى از روزها عایشه خدمت پیغمبر عرض کرد:
یا رسول اللَّه من شما را در حالى که دهان زهرا را میبوسیدید و زبان در دهان آن نهادی مشاهده میکردم. حضرت رسول صلى اللَّه علیه و آله فرمودند: آرى همان طور است که مشاهده میکنى، هنگامى که مرا به آسمان‏ها بردند جبرئیل مرا داخل بهشت کرد، چون نزدیک درخت طوبى رسیدیم جبرئیل سیبى از آن درخت برگرفت و به من داد، در اثر خوردن آن سیب نطفه او منعقد شد،و او در این هنگام به فاطمه حامل شد اکنون هر گاه میل بهشت داشته باشم دهان او را مى بوسم، و از دهان وى بوى بهشت و شجره طوبى را استشمام میکنم‏» “
 
نکته اول بر اساس این روایت رفتار محمد حتی از نظر همسرش عایشه بسیار سوال برانگیز بوده,توجه داشته باشید که محمد در زمان ازدواج با عایشه تقریبا پنجاه سه سال داشته و فاطمه در آن زمان یک دختر خوردسال نبوده و صاحب همسر و فرزند بوده.
نکته دوم این که محمد هیج اطلاعی از لقاح و نقش اسپر و تخمک در تشکیل زیگوت نداشته و فکر می کرده هنگامی که او در بهشت یک سیب را خورده است همسرش در زمین باردار شده !!!
همچنین روایتی مشابه روایت بالا در  کتاب علل الشرائع از شیخ صدوق امده است.
روایت دیگری از امام ششم شعیان:
وَ عَنْ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ ع‏ کَانَ النَّبِیُّ ص لَا یَنَامُ لَیْلَتَهُ حَتَّى یَضَعَ وَجْهَهُ بَیْنَ ثَدْیَیْ فَاطِمَةَ عَلَیْهَا السَّلَامُ.”
 معنی: “از امام جعفر صادق ع فرمود: پیامبر اسلام صلى اللَّه علیه و آله هیچ‏ شبى نمیخوابید مگر اینکه صورت مبارک خود را در میان پستانهاى فاطمه اطهر میگذاشت.
همسران محمد
 
شاید بتوان گفت که تعدد زوجات محمد یکی از بحث برانگیز ترین قسمت های زندگی اوست,  در اینجا  سعی کردم به برجسته ترین روایات از انحرافات جنسی محمد و شهوترانی او بپردازم اما باید توجه داشت که این قسمت از زندگی محمد بسیار گسترده و پرداختن به آن نیاز به یک مقاله جامع  دیگر دارد.
به این نکته باید توجه داشت که محمد در حالی طمع همسر پسر خوانده اش , کنیز یکی از همسرانش و … داشته که قرآن به او به صورت ویژه اجازه داده تا بر خلاف همه مسلمانان (مسلمانان فقط مجاز به داشتن ۴ همسر در یک زمان هستند اما در داشتن برده جنسی محدودیتی وجود ندارد)همسران بیشتری داشته باشد.
منوپولی جنسی محمد در قرآن:
 “اى پيامبر، ما زنانى را كه مهرشان را داده‌اى و آنان را كه به عنوان غنايم جنگى كه خدا به تو ارزانى داشته است مالك شده‌اى و دختر عموها و دختر عمه‌ها و دختر داييها و دختر خاله‌هاى تو را كه با تو مهاجرت كرده‌اند بر تو حلال كرديم؛ و نيز زن مؤمنى را كه خود را به پيامبر بخشيده باشد، هرگاه پيامبر بخواهد او را به زنى گيرد. اين حكم ويژه توست نه ديگر مؤمنان. ما مى‌دانيم در باره زنانشان و كنيزانشان چه حكمى كرده‌ايم، تا براى تو مشكلى پيش نيايد. و خدا آمرزنده و مهربان است.” (احزاب, آیه ۵۰) 
بر اثاث اسناد تاریخی مجموعه همسران و برده های جنسی محمد بیش از ۳۰ نفر [۱] تا ۴۶ نفر [۲]براورد شده اما تعداد همسرانی که محمد با آنها عقد اسلامی کرده است به ۱۳ نفر میرسد و بقیه آنها برده های جنسی محمد بوده اند. باید به این نکته توجه کرد که تعداد همسران محمد در یک زمان هیچگاه بیشتر از ۹ نفر نبوده است.
“ابن اسحاق می‌نویسد: پیامبر با سیزده زن خطبه عقد خواند، از این تعداد با دو تن به برگزاری خطبه عقد بسنده کرد و بدون عروسی و زندگی مشترک از هم جدا شدند اما یازده تن را به خانه برد و با آنان زندگی کرد. دو نفر در هنگام حیات او به نام‌های خدیجه دختر خویلد و زینب دختر خزیمه، معروف به‌ام‌المساکین دیده از جهان فرو بستند. در هنگام رحلت، نه زن به نام‌های سوده، عایشه، حفصه، ام‌السلمه، ام حبیبه، زینب دختر جحش، جویریه، صفیه و میمونه در خانه او بودند.” (سیره رسول‌الله، ج2 ص1102-1099)
یکی از بحث برانگیز ترین همسران عایشه است,سن کم عایشه در زمان ازدواج با محمد حتی در بین مسلمانان هم مورد اختلاف است, ماله کشان همواره در تلاشند که سن عایشه را با استفاده از فرمول های احمقانه تا ۱۵ یا ۱۸ سال افزایش دهند علاوه بر این آنها همواره تعدد زوجات محمد را با دلایل خنده دار توجیه می کنند مثلا علت ازدواج محمد با عایشه تعمیق رابطه او با ابوبکر که یکی از نزدیک ترین یارانش بوده ذکر می کنند که این خوب بسار خنده دار است.
بر اثاث اسناد تاریخی عایشه در زمان ازدواج با محمد شش ساله بوده اما تا نه سالگی به او همبستر نشده, محمد هم مانند علی,حسن,حسین و فاطمه روابط عجیبی با عایشه داشته, مثلا تا قبل از نه سالگی عایشه با او استحمام می کرده و بدن او را لمس می کرده, همچنین از عایشه روایتی مجود است که او برهنه بر زمین دراز میکشیده و محمد مقابلش نماز می خوانده.
 
“پیامبر اسلام وقتی با من ازدواج کرد که من شش یا هفت ساله بودم. وقتی ما به مدینه آمدیم، چند زن آمدند، ام رومان وقتی من در حال تاب بازی بودم پیش من آمد، مرا بردند، آماده و آرایشم کردند، بعد مرا نزد پیامبر خدا بردند، و او وقتی من ۹ ساله بودم با من جماع کرد. او مرا جلوی در نگه داشت و من از خنده در حال ترکیدن بودم.”
(سنن ابو داوود ۴۹۱۵,۴۹۱۶,۴۹۱۷)
 
“منقول است از عایشه: من در حضور پیامبر با عروسکهایم بازی میکردم و دختر بچه های دیگر که دوستان من بودند نیز با من همبازی میشدند. وقتی پیامبر خدا به مکان بازی من وارد میشد آنها (دوستان عایشه) پنهان میشدند، اما پیامبر آنها را صدا میکرد تا بیایند و با من بازی کنند. (بازی با عروسک و تصاویر ممنوع است، اما برای عایشه مجاز بود زیرا در آن زمان وی هنوز دختر کوچکی بود، و هنوز به سن تکلیف نرسیده بود.” (فاتح البری ج۱۳ ص۱۴۳) و (صحیح بخاری ۷۳,۱۵۱)
“عایشه روایت کرده است که وقتی پیامبر با او ازدواج کرده وی ۷ سال داشته، و وقتی به خانه پیامبر وارد شده است ۹ سال داشته است، و عروسکهایش همراه وی بوده اند، و وقتی پیامبر اسلام فوت شد، وی ۱۸ سال سن داشته است.”
(صحیح مسلم ۸,۳۳۱۱)
زینب دختر جحش الاسدیه همسر پسر خوانده محمد:
زینب دختر عمه محمد و همسر پسر خوانده او یعنی زید ابن حارثه بوده است, بر اساس تاریخ طبری (جلد ۸,صفحه۲ نسخه انگلیسی با سانسور کمتر)محمد زمانی که به دیدن پسر خوانده اش رفته بوده ناگهان متوجه بدن زیبای دختر عمه اش می شود و بعد این مطلب را با پسر خوانده اش در میان میگذارد و زید به محمد میگوید که اگر محمد بخواهد او حاضر به طلاق دادن زینب هست اما یاداور میشود بر اثاث قرآن محمد حق ازدواج با همسر سابق پسرش را ندارد, در انجا به صورا کاملا تصادفی قرآن به کمک محمد می آید و این قانون را از میان برمی دارد.
(داستان مشابهی نیز در  «حیات القلوب» از محمد باقر مجلسی( جلد دوم صفحات ۶۰۲ تا ۶۰۵) آمده ولی چون این داستان یکی از لکه های ننگ زندگی محمد به شمار می رود مسلمانان به شدت آنرا انکار می کنند)
 
محمّد (صلّی اللّه علیه و آله و سلّم) پدر هیچ یک از مردان شما (زید) نیست (پس زینب زن فرزند پیغمبر نبود و پس از طلاق او را تواند گرفت) لیکن او رسول خدا و خاتم انبیاست، و خدا همیشه (حکمش وفق حکمت و مصلحت است، زیرا او) بر همه امور عالم آگاه است. (سوره احزاب,آیه ۴۰)
ماریه قبطیه کنیز حفصه:
ماریه کنیز حفصه ( دختر عمر بن خطاب و همسر محمد ) هدیه کشیش اعظم قبطی های مصر به محمد برای تمجید از او برای حمله به قلعه خیبر و کشتن یهودیان بود, بر اثاث اسناد تاریخی ماریه زنی بسیار زیبا بوده تا حدی که حتی عایشه زن مورد علاقه محمد به او حسودی می کرده:
“عايشه ميگفت: هرگز به هيچ زنى حسادت نورزيدم بجز بر ماريه زيرا بسيار زيبا با موهاى مواج بود و پيامبر بسيار مجذوب او بود.”( انساب الإشراف بلاذري ج ١ ص ٤٥٠) و
(لطبقات الكبرى – ط دار صادر  ج ٨ ص  ٢١٢)
در تاریخ طبری آمده است: پیامبر در روزی که محمد بايد همراه عایشه و در خانه او باشد، ماریه را بی خبر عایشه به خانه حفصه(كه براى ديدار پدرش از خانه خارج شده بود) آورده با او همبستر شده است، به ناگاه حفصه به خانه بازميگردد و محمد را در حال آميزش با ماريه ميبيند.
“حفصه به خانه پدرش روانه شد، پيامبر ازين جريان باخبر بود(اينكه حفصه خانه را ترك ميكند)، پس بدنبال كنيزش فرستاد كه به خانه حفصه برود، و آن روزى بود كه بايد همراه عايشه ميبود، حفصه بازگشت و به ناگاه ماريه و محمد را در خانه اش يافت.
بدليل بسته بودن درب خانه، منتظر ماند كه كارشان تمام شود و در حين خروجشان وارد خانه شد و به محمد گفت: ديدم با چه كسى بودى با من بسيار كار بدى كردى… پيامبر(كه در شرايط بسيار بدى قرار گرفته بود) گفت: به الله قسم تو را راضى ميكنم(هرطور بخواهى رضايتت را جلب ميكنم) و اين بايد بين ما يك راز باقى بماند”! (تاریخ طبرى ، ج ٢٣ ص ٨٦)
بر اساس این روایت محمد با وجود داشتن چندین همسر برای ارضای میل جنسی به کنیز همسرش طمع جنسی داشته و بدون در نظر گرفتن احساسات همسرش در کمال بی شرمی در خانه و بستر همسرش با برده مصری که هیچ گونه حق انتخابی نداشته جماع میکند !!!
ماله کشان و روشن فکران دینی به چند دلیل از انکار این روایت عاجزاند, وجود روایت متعدد و علنی شدن قضیه توسط همسران محمد و مهم تر از آن باردار شدن ماریه بعد از آن که سبب به دنیا آمد پسر محمد یعنی ابراهم میشود.(در ۱۸ ماهگی از دنیا میرود).
در این روایت حفصه به محمد ميگويد: به خدا با من بسيار بد كردى، جامعتها في بيتى: با او در خانه من جماع كردى.( تاریخ طبرى، ج ٢٣ ص ٨٧ )
حفصه همچنين بسیار مشوش و ناراحت، به محمد می گوید حالا با چشمان خودم دیدم که چه کار می کردید، مگر من از دیگر زنانت سر به زیر تر و آرام تر نبودم؟ پیامبر می گوید: آرام باش و پیش کسی سخنی نگو، من نیز قول می دهم آن کنیز را بر خودم حرام کنم و به هیچ وجه نزدیکش نشوم.
(تاریخ طبرى، ج ٢٣ ص ٨٤)
و اما در ادامه محمد به حفصه گفت: اين موضوع را كتمان كن و به عایشه درباره آنچه ديدى چیزی نگو، اما حفصه اين مطلب را براى عايشه بازگو كرد و عایشه از شنيدن اين موضوع بسيار خشمگين ميشود.(تاریخ طبرى، ج ٢٣ ص ٨٥)
اين مسأله كه به گوش عایشه می رسد، خود به خود به وسیله ی عایشه و حفصه به جنجال و آبروريزى بزرگى تبديل می شود و اسباب دردسری بزرگى را براى محمد فراهم می كند. محمد از حرام کردن ماريه بر خويشتن تغيير نظر داد و برای تبرئه و تزکيه خود و مثل همیشه برای سرپوش گذاشتن به اين عمل زشت و شرم آور، و سرکوب زنانش، به آیاتى از قرآن پناه می برد كه شامل آيات ١ تا ٥ سوره تحريم است.
” اى پيامبر چرا براى خشنودى همسرانت آنچه را خدا براى تو حلال گردانيده حرام مى ‏كنى خدا[ست كه] آمرزنده مهربان است(۱) قطعا خدا براى شما [راه] گشودن سوگندهايتان را مقرر داشته است و خدا سرپرست‏ شماست و اوست داناى حكيم(۲)  و چون پيامبر با يكى از همسرانش رازى را بازگو كرد و همين كه وى آن را به زن ديگر گزارش داد و خدا پيامبر را بر آن مطلع گردانيد [پيامبر] بخشى از آن را اظهار كرد و از بخشى [ديگر] اعراض نمود پس چون [مطلب] را به آن [زن] خبر داد وى گفت چه كسى اين را به تو خبر داده گفت مرا آن داناى آگاه خبر داده است (۳) اگر شما دو زن به درگاه خدا توبه كنيد [بهتر است] واقعا دلهايتان انحراف پيدا كرده است و اگر عليه او به يكديگر كمك كنيد(عليه محمد تبانى كنيد) در حقيقت ‏خدا خود سرپرست اوست و جبرئيل و صالح مؤمنان [نيز ياور اويند] و گذشته از اين فرشتگان [هم] پشتيبان [او] خواهند بود (۴) اگر پيامبر شما را طلاق گويد اميد است پروردگارش همسرانى بهتر از شما مسلمان مؤمن فرمانبر توبه كار عابد روزه‏ دار بيوه و دوشيزه به او عوض دهد (۵)
در اینجا هم مثل قضییه ازدواج محمد با همسر پسر خوانده اش, اللّه به صورت معجزه آمیزی برای رتق و فتق کردن مشکلات خانوادگی و لاپوشانی رسوائی جنسی محمد وارد عمل میشود. این داستان به حدی برای مسلمانان شرم آور  که شرح نزول “سوره تحریم” به کلی تحریف کرده و آن را به داستان ساختگی زیاده روی محمد در خوردن عسل و عیب گیری همسران از این کار او تقلیل داده اند.
در پایان باید بگویم زندگی محمد پر از رسوائی های این چنینی, عهد شکنی,خیانت,دودوزه بازی , وحشی گری , غارت و …… بوده است و به راستی پیروی کردن کور کورانه از دین ساختگی او و سنت هایش کار بسیار زیان باریست به امید روزی که دوستان با شناخت چهره واقعی محمد و نه تصویر خیالی که از او توسط ماله کشان دینی و کاسبان دین ارائه میشود  بیشتر اشنا شوند.
کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'