سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

یک سرباز افغان ۵ همکار خود را کشت و فرار کرد

منابع خبری افغانستان گفته اند که یک سرباز افغانستان در ولایت قندهار ۵ هم قطار خود را کشته و از ساحه گریخته است، در رویداد دیگر در حمله طالبان در همین ولایت ۷ تن از سربازان افغانستان کشته شده اند.

کیهان نوین: به گزارش تلویزیون یک افغانستان، این رویداد در ولسوالی میوند اتفاق افتاده و این سرباز نیز موفق شده از ساحه فرار کند.

در همین حال، در یک حمله‌ افراد طالبان بر پاسگاه پولیس سرحدی در این ولایت، هفت سرباز افغان جان باخته و سه سرباز دیگر زخمی شدند.

دفتر رسانه‌یی ولایت قندهار با نشر خبرنامه‌ای گفت، در این درگیری هفت جنگ‌جوی طالبان نیز کشته و پنج جنگجوی دیگر آنان زخمی شدند.

ولایت قندهار یکی از ولایات ناامن افغانستان است که گروه‌های طالبان و داعش در آن حضور فعال دارند، اخیرا ناامنی‌ها در این ولایت بیشتر از هز زمان دیگر افزایش یافته است.

این در حالی است که نهادهای امنیتی افغانستان از آغاز عملیات زمستانی در ولایات ناامن این کشور خبر داده و تایید کردند که نیروهای کمکی به این ولایت‌ها اعزام کرده‌اند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'