سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
بازرسی منزل یک فعال سیاسی در قم

بازرسی منزل یک فعال سیاسی در قم

مأموران امنیتی صبح روز یکشنبه هفتم شهریور‌ماه، با مراجعه به منزل محمد علیجانی، فعال سیاسی، اقدام به تفتیش منزل و ثبت و ضبط مدارک شخصی وی نمودند.

محمد-علیجانی-765x510کیهان نوین:  این افراد که خود را مأموران دادگاه ویژه روحانیت معرفی کردند، با نشان‌دادن حکم بازرسی، در حضور پدر و مادر محمد علیجانی به تفتیش منزل وی پرداختند.

در جریان بازرسی از منزل این فعال سیاسی، برخی از وسایل شخصی وی از جمله آرشیو فیلم‌های سینمایی، کیس کامپیوتر شخصی، دو فلش مموری، بعضی کتاب‌ها، دفتر‌های یادداشت و کتاب‌های پدر وی ضبط شده است.

گفتنی است مأموران به خانواده این فعال سیاسی اعلام کرده اند: ” این فیلم‌ها غیر‌اخلاقی و کتاب‌ها نیز غیر‌انقلابی است. پسرتان باید پاسخگو باشد و هرچه سریع‌تر باید خود را به دادگاه ویژه روحانیت معرفی کند.”

محمد علیجانی، فعال سیاسی و طلبه سطح دو حوزه علمیه قم می‌باشد که در تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵ از طرف “دادگاه ویِژه روحانیت” در قم احضاریه‌ای دریافت کرده بود. بر اساس احضاریه‌ دریافت شده، وی می‌بایست خود را ظرف مدت ۳ روز به شعبه ۴ دادگاه ویژه روحانیت معرفی می‌کرد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'