سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
ضرب وشتم پدر یک زندانی سیاسی توسط معاون دادستان آذربایجان

ضرب وشتم پدر یک زندانی سیاسی توسط معاون دادستان آذربایجان

پدر سالخورده ایرج محمدی زندانی امنیتی زندان مرکزی تبریز،توسط معاون دادستان استان آذربایجان شرقی مورد ضرب‌وشتم قرار گرفت وراهی  بیمارستان شد.

img20160824_094810کیهان نوین: پدر ایرج محمدی در این رابطه توضیح داد: “روز دوشنبه، بعد از ۱۰ روز که پسرم از زندان تبریز زنگ نزده بود و من و مادرش بی‌خبر و نگران مانده بودیم، به دادستانی رفتم تا از سرنوشت فرزندم خبر بگیرم. اما به من جوابی ندادند.”

آقای محمدی در ادامه افزود: “بعد از آن گفتم من همین‌جا می‌نشینم تا از فرزندم خبری بگیرم. که در این موقع با دستور آقای قریشی معاون دادستان، سربازها مرا مورد هتک حرمت و ضرب و شتم قرار داده و آقای قریشی خودش نیز یک لگد به من زد. آبروی مرا جلوی مردم بردند و مرا از دادستانی بیرون انداختند که درنتیجه این اقدام کارم به بیمارستان نیز کشید.”
پدر این زندانی امنیتی درپایان با تاکید بر این‌که مورد «ظلم و بی‌حیثیتی» قرار گرفته تصریح کرد: “قصد شکایت از آقای قریشی را دارم، امیدوارم مسئولین بالاتر از او جوابگو باشند.”

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'