سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
بازداشت شهروندان در اشنویه، سردشت، بوکان و جوانرود

بازداشت شهروندان در اشنویه، سردشت، بوکان و جوانرود

دستکم ۹ تن در شهرهای اشنویه، سردشت، بوکان و جوانرود طی روز‌های گذشته،از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شده اند.

dastgiri-ali-765x510کیهان نوین: در روز‌های گذشته یک شهروند در اشنویه، سه شهروند در سردشت، چهار شهروند در بوکان و یک تن در جوانرود توسط مأموران وزارت اطلاعات بازداشت شدند.

حکیم شجاعی، شهروند ۲۲ ساله، در ۲۸ مردادماه، توسط نیروهای اطلاعات در اشونیه بازداشت شده و از زمان بازداشت تا کنون با خانواده خود تماسی نداشته است.

از سویی دیگر سه کولبر به نام‌های علی مولان نیا، احمد مولان نیا و علی علیزاده که جهت تمدید کارت مرزنشینی به اداره ی مربوطه مراجعه کرده بودند، در منطقه ی آلان سردشت توسط نیروهای انتظامی دستگیر و به بازداشتگاه ناجا انتقال یافته اند.

همچنین روز جمعه‌ ۲۹ مردادماه، چهار شهروند بوکانی در مسجد «امام غزالی» بوکان بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. از هویت این شهروندان اطلاعی در دست نیست.

حیدر کنعانی، شهروند ۲۹ ساله و ساکن شهرستان جوانرود، نیز در روز شنبه ۳۰ مردادماه توسط نیرو‌های امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

از اتهامات شهروندان دستگیر شده تا زمان انتشار این خبر اطلاعی در دست نیست.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'