سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
اظهارات رفسنجانی و وزیر دفاع جمهوری اسلامی در مورد«حذف» و «فروپاشی کامل» اسرائیل

اظهارات رفسنجانی و وزیر دفاع جمهوری اسلامی در مورد«حذف» و «فروپاشی کامل» اسرائیل

اکبر هاشمی رفسنجانی، ریيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و حسين دهقان، وزير دفاع جمهوری اسلامی، روز دوشنبه بر «حذف» و «فروپاشی کامل» اسرائيل تاکيد کردند.

images (6)کیهان نوین: رفسنجانی در مصاحبه با سايت «العهد» که خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا)، متن کامل آن را روز دوشنبه ۱۵ تير منتشر کرده است، از اسرائيل به عنوان «دولت جعلی و موقت» نام برده که «يک روزی بالاخره اين
جسم که خارجی است و در پيکر يک ملت و يک کشور وارد شده است، حذف می‌شود».

ریيس مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره زمان تحقق اين پيش‌بينی خود گفته که «شرايط فرق می‌کند» و توضيح داده است: «می‌تواند خيلی زود شرايطی فراهم شود که اسرائيل صرفش نکند که بماند و می‌تواند هم خيلی طولانی شود چون اسرائيل و حاميانش دارند تلاش می کنند اين دوره را خيلی طولانی کنند».

وزير دفاع جمهوری اسلامی  نيز در سخنانی از «صهيونيسم» به عنوان «نماد تروريسم، کودک‌کشی، اشغالگری، تجاوز و نسل‌کشی» نام برده و خواستار «انسجام و وحدت عمل مسلمانان برای نجات قدس شريف» شده است.

دهقان گفته است: «خون مردان و زنان و کودکان بی‌گناه فلسطينی، در کنار عزم و انسجام مسلمانان جهان و مقاومت مردم فلسطين، اضمحلال و فروپاشی کامل رژيم صهيونيستی را به دنبال دارد و اين وعده تخلف ناپذير الهی است که تحقق خواهد يافت».

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'