سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
خودکشی یک فرد آسیایی‌تبار مقیم عربستان سعودی در مسجدالحرام

خودکشی یک فرد آسیایی‌تبار مقیم عربستان سعودی در مسجدالحرام

سخن‌گوی پلیس امنیتی مسجدالحرام گفته است که یک فرد آسیایی تبار مقیم عربستان سعودی با پرتاب خود از صحن مسجدالحرام خودکشی کرد.

images (1)کیهان نوین: سخن‌گوی پلیس امنیتی مسجدالحرام گزارش داده است که: «یک فرد آسیایی‌تبار مقیم آن کشور، از فراز سازه‌های طرح توسعه مسجد در ضلع شمالی آن، خود را به پایین انداخت و در دم جان باخت.»
بنابه این گزارش، سرهنگ «سامح السمی» افزوده است: «منطقه‌ای که این فرد در آن سقوط کرد، در محدوده طرح توسعه این مسجد واقع شده است که هنوز برای ادای نماز آماده نیست.»

به گفته این مقام پلیس عربستان، جایی که این شخص خود را به پایین پرتاب کرده، محدوده کارگاهی است و اطراف آن با موانع پلاستیکی حصر شده است و ماموران شرکت پیمانکار از آن نگهبانی می‌کنند.
سخن‌گوی پلیس امنیتی مسجدالحرام، درباره علت اقدام به خودکشی یا هویت فرد متوفی اطلاعاتی ارایه نداده و گفته است، جسد این فرد به مراجع مربوطه تحویل داده شد.
حدود چهار ماه پیش نیز، یک زن عمره‌گزار چینی با رفتن به طبقه فوقانی مسجدالحرام، به کمک صندلی از نرده‌ها بالا رفت و خود را به پایین پرتاب کرد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'