سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

جمهوری اسلامی با اعدام زاده شده (زهرا لطفی)

اعدام حکمی علیه بشریت و باید علیه آن ایستاد اعدام حق گرفتن حیات از یک فرد بیشرمانه ترین و وحشیانه ترین رفتار با یک انسان است.

1911693_265511396948334_1745373608_n2-150x150در ایران انسانها را اعدام میکنند چون میخواهند مردم را ساکت کنند در واقع مهمترین فاکتور در ایران این است اعدام یک فاکتور سیاسی است برای ساکت کردن برای ایجاد رعب و وحشت از جان مردم مایه می گذارند.

امروز دیگر همه میدانند اعدام سنگسار و سایر قوانین اسلامی آخوند و قران کنک میکنند مشتی جنایتکار به خود اجازه دهند که به زندگی انسانها پایان دهند اسلام به اینها پررویی و وقاختی را می بخشد که خیانت خود را ثواب و مقدس میدانند بهمین دلیل است که حکومت جمهوری اسلامی را میتوان همپای جنایتکارترین حکومت همتای تاریخ نامید.

باید علیه این جنایت ایستاد در واقع جنبش و اعتراض علیه اعدام اساس حکومت اسلامی رازیر سوال میبرد.

برای سرنگونی خکومت اسلامی ایران باید علیه ستون و تکیه گاه حکومت اسلامی یعنی اعدام مبارزه کرد ما میتوانیم دست در دست هم در صحنه باشیم علیه اعدام و سرنگونی حکومت ضد بشری اسلامی در ایرانکافی است با صدای بلند اعلام کنیم:

نه به جمهوری اسلامی

نه به اعدام

زهرالطفی

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'