سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
اعلام آمادگی ۷ هزار پزشک برای شرکت در تجمع اعتراضی علیه صدا و سیما

اعلام آمادگی ۷ هزار پزشک برای شرکت در تجمع اعتراضی علیه صدا و سیما

 به گفته مشاور رئیس سازمان نظام پزشکی، هفت هزار پزشک برای شرکت در یک تجمع با هدف اعتراض به صداوسیما اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

0,,18362386_303,00کیهان نوین: حاشیه‌های سریال “در حاشیه” از پیش از پخش آن از سوی صداوسیمای جمهوری اسلامی آغاز شده بود. در ابتدا نام این سریال “اتاق عمل” بود.

در آذرماه سال گذشته اخبار ضد و نقیضی مبنی بر احتمال توقف ضبط سریال منتشر شد. این خبر اما با تغییرات مدیریتی جدید در سازمان صداوسیما و انتصاب علی اصغر پورمحمدی به عنوان معاون سیما، این بار به صورت رسمی اعلام شد.
بنا بر این خبر مشخص شد که ساخت سریال متوقف شده است تا قسمت‌هایی از فیلمنامه مورد بازنگری قرار گیرد. پس از آن در اسفند سال گذشته در پی جلسه‌های مشترک بین صداوسیما و وزارت بهداشت، با اعمال تغییراتی در فیلمنامه، فیلمبرداری آن از سر گرفته شد.
این پایان حاشیه‌های “در حاشیه” نبود. این بار سازمان نظام پزشکی به “نمایش رفتارهای خلاف قانون پزشکان” در این سریال اعتراض کرد، اما با این وجود مهران مدیری در صفحه اینستاگرام خود خبر نهایی پخش سریال را داد و اعلام کرد: «احتمالا نام این سریال “دکتر” خواهد بود.»
اما نام سریال باز هم تغییر کرد و در نهایت صداوسیما در اسفند ۱۳۹۳ تیزرهای این سریال را با نام “در حاشیه” پخش کرد. قرارداد پخش آن هم با شبکه تهران لغو شد و در نهایت در شبکه ۳ در نوروز ۱۳۹۴ به نمایش درآمد.
با اعلام زمان پخش این سریال، مدیر شبکه سوم صداوسیما هم اعلام کرد: «مخاطبان بهترین نظارت‌کنندگان هستند. آنها با دانش، سواد بصری و رسانه‌ای که دارند می‌توانند تشخیص دهند که نیت اصلی سازمان صداوسيما ایجاد فضای شادی و نشاط است. دوستان اجازه دهند کار دیده شود و بعد قضاوت کنند.»
با آغاز پخش اما نه تنها حاشیه‌های “در حاشیه” کمتر نشد، بلکه به تازگی رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای به رییس سازمان صداوسیما نسبت به آنچه که آن را “تخریب رابطه پزشک و بیمار و عواقب واکنش احتمالی جامعه پزشکی به نهادهای امنیتی و قضایی” نامیده است، هشدار داد.
کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'