سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
نصب دوربین مداربسته در مدارس به بهانه امنیت نوروزی

نصب دوربین مداربسته در مدارس به بهانه امنیت نوروزی

به بهانه‌ی کنترل مدارس و فضاهای آموزشی در ایام تعطیل،دوربین‌های مدار بسته در محیط‌های آموزشی نصب می شود.

81069942-5541573کیهان نوین: به بهانه‌ی کنترل مدارس و فضاهای آموزشی در ایام تعطیل، وزارت آموزش و پرورش با ارسال نامه‌ای محرمانه بر کنترل و تست و نصب کردن دوربین‌های مدار بسته در محیط‌های آموزشی تاکید کرده است. به نقل از کردپا در این نامه‌ی محرمانه، خروج نوروزی کارمندان و معلمین این وزارتخانه از ایران را مستلزم مطلع کردن این وزارت اعلام کرد.

همچنین در این ابلاغیه که نسخه‌ای از آن به یکی از مدارس شهرستان پیرانشهر در آذربایجا‌ن‌غربی ابلاغ شده است، بر کنترل و تست و نصب کردن دوربین‌های مدار بسته در محیط‌های آموزشی تاکید شده است.

یکی از معلمین آموزش و پرورش اعلام کرد: به بهانه‌ی کنترل مدارس و فضاهای آموزشی در ایام تعطیل، تمامی مدارسی نیز که فاقد دوربین‌های مدار بسته هستند، باید به این دوربین‌ها تجهیز گردند.

این معلم، هدف اصلی آموزش و پرورش در نصب دوربین‌های مداربسته را، کنترل پرسنل اداری و معلمین مدارس از سوی حراست این سازمان تلقی کرده و استفاده امنیتی در برابر سرقت و از این دست را صرفا یک بهانه تلقی کرده است.

در بخش دیگری از این نامه بر ممنوعیت نصب گیرنده ماهواره در منزل سرایدارهای مدارس و فضاهای آموزشی تاکید شده است.

در دیگر بخش‌های این نامه مواردی دیگر نیز ذکر گردیده که در نسخه‌ای اصلی از این نامه قابل مطالعه می‌باشد.
25412.jpg

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'