سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
خودسوزی یک دستفروش خرمشهری مقابل شهرداری این شهر

خودسوزی یک دستفروش خرمشهری مقابل شهرداری این شهر

یک شهروند ۳۴ ساله خرمشهری با نام یونس در اعتراض به جمع کردن دکه میوه فروشی اش و در اعتراض به وضعیت معیشتی اش، مقابل شهرداری خرمشهر خود را آتش زد.

download (1)کیهان نوین: روز شنبه 23 اسفند یک جوان ۳۴ ساله خرمشهری به نام یونس پس از اینکه دکه میوه فروشی اش توسط مامورین شهرداری برچیده شده، در اعتراض به این اقدام خود را مقابل شهرداری این شهر آتش زد.

به گفته منابع محلی این شهروند خرمشهری با استفاده از یک گالن بنزین دست به خودکشی زد، با حضور مامورین و آتش نشانی خرمشهر، نامبرده به بیمارستانی در اهواز منتقل شده است، گفته میشود با بیش از ۷۰ درصد سوختگی حال وی بسیار نامناسب است.

لازم به یادآوری است رفتار مامورین شهرداری بخصوص واحد مقابله با سد معبر در شهرهای مختلف کشور تا کنون حوادث متعددی به جای گذاشته است، در مورد این شهروند خرمشهری نیز گزارش شده است درخواست مجوز نامبرده از مدتها پیش به شهرداری ارائه شده بود که این درخواست بدون پاسخ مانده بود.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'