سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
ماندن ظریف در وین

ماندن ظریف در وین

 يک عضو ارشد تيم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی روز جمعه اخبار مربوط به سفر محمد جواد ظريف،‌ وزير امور خارجه جمهوری اسلامی، به تهران برای مشورت با مقام های ارشد جمهوری اسلامی در مورد طرح جديد آمريکايی ها را رد کرد.

211کیهان نوین:او گفت: ايده های مطرح شده در مذاکرات هنوز به مرحله ای نرسيده است که محمد جواد ظريف آنها را به تهران ببرد.

اين عضو تيم مذاکره کننده هسته ای که خواست نامش فاش نشود، افزود که طرف جمهوری اسلامی از مذاکرات مسقط تاکنون طرح های مختلفی را ارائه کرده است.

تکذيب خبر سفر وزير امور خارجه جمهوری اسلامی به تهران در شرايطی منتشر شده است که خبرگزاری ايرنا صبح روز جمعه به نقل از يک منبع نزديک به تيم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی نوشته بود که آقای ظريف برای پاره ای مشورت ها و تبادل نظر با مسئولان ارشد جمهوری اسلامی درباره موضوع هسته ای امشب، ‌جمعه شب، احتمالا به تهران می رود.

فيليپ هاموند، وزير امور خارجه بريتانيا، نيز به وين آمده است و قرار بود بعدازظهر جمعه با لوران فابيوس و جان کری، همتايان فرانسوی و آمريکايی خود، ديدار کند.

ديدارها و گفت‌وگوهای فشرده جمهوری اسلامی و قدرت‌های جهانی در پايتخت اتريش، چهار روز مانده به فرا رسيدن ضرب‌الاجل درباره مذاکرات هسته‌ای ادامه دارد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'