سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
محرومیت وحید اصغری از ملاقات با مادرش

محرومیت وحید اصغری از ملاقات با مادرش

خدابخشی معاون امنیتی دادستان تهران، از ملاقات مادر وحید اصغری با فرزند دربندش ممانعت به عمل آورده است.

VahidAsghariwebکیهان نوین: در پی این اقدم معاون امنیتی دادستنان تهران در روز چهارشنبه 23 مهر ماه وحید اصغری که به تازگی از بیمارستان ترخیص شده و به بند سیاسی زندان رجایی شهر مراجعه کرده بود ،از ملاقات با مادرش محروم شد.

گفتنی ست که مادر این زندانی، مدت پنج سال است اجازه‌ی ملاقات حضوری با فرزندش را نداشته و این‌بار از ملاقات کابینی با وی نیز محروم گشت. این اقدام مسئولان با توجه به وضعیت نامساعد جسمی مادر آقای اصغری، شوک و استرس زیادی را به او وارد کرده است.

وحید اصغری دانشجوی انفورماتیک دانشگاه بنگلور هند، به اتهام تبلیغ علیه نظام و راه اندازی سایت‌های ضد دین و مخالف نظام ،۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۸۷ به هنگام خروج از کشور در فرودگاه امام خمینی بازداشت شد.

شایان ذکر است که آقای اصغری در سال‌های ۹۰ و ۹۱ دو مرتبه توسط قاضی صلواتی در شعبه‌ی ۱۵ دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد که هر دوبار این حکم از سوی دیوان عالی کشور نقض و شرایط پرونده‌ی وی هم‌چنان بلاتکلیف است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'