سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
کلید خوردن اولین استعفا در دولت حسن روحانی

کلید خوردن اولین استعفا در دولت حسن روحانی

حسن یونس سینکی، معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران، صبح شنبه (۷ دی) استعفای خود را تقدیم محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت  کرد.

 

حسن یونس سینکیکیهان نوین: حسن یونس سینکی معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران، صبح شنبه (۷ دی) استعفا داد.وی امروز پس از استعفا دیگر در دفتر کار خود در معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت حاضر نشده است. این در حالی است که مسوولان روابط عمومی این وزارتخانه از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کردند و در عین حال این موضوع را تکذیب نکردند.

سینکی تا ساعات پایانی پنجشنبه هفته گذشته نیز در همایشی در کرمان حضور داشته و گفته می‌شود علت استعفای وی، اختلافات کاری در حوزه تنظیم بازار داخلی با وزیر صنعت، معدن و تجارت بوده است.

این اولین استعفای دولتمردان در دولت حسن روحانی به شمار می رود.

سینکی پیش از دولت روحانی، در دولت محمد خاتمی و در زمان تصدی محمد شریعتمداری در وزارت بازرگانی، معاون بازرگانی داخلی بوده است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'