سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

عدم تمکین عارف و روحانی از صدا وسیما!

روحانی و عارف به بهانه سفرهای استانی از انجام مناظره چهارم سرباز زدند !

طرح-4-مرحله-ای-مشاوران-هاشمی-و-خاتمی-120x75

کیهان نوین : حسن روحانی و محمد رضا عارف دو کاندیدایی هستند که گفته می شود احتمالا نامزد اصلاح طلبان خواهند بود  . در همین راستا طی جلسه ای که میان این دو کاندیدا برگزار شد، اجماع میان این دو به تایید رسید و قرار شد طی مکانیسمی نامزد واحد اصلاح طلبان حداکثر تا روز دوشنبه معرفی شود.

این در حالی بود که دو کاندیدا به بهانه سفرهای استانی حضور در دور چهارم مناظرات را  رد کردند .

در پایان برنامه سوم مناظره که داغتر از دو مناظره قبلی آن برگزار شد محمد غرضی پیشنهاد برگزاری دورچهارم مناظرات را مطرح کرد که فورا مورد توجه سایر رقبای وی قرار گرفت که بعد از آن صدا وسیما نظر مثبت خود را به هیات اجرایی انتخابات وزارت کشور اعلام و تصریح کرد برای برگزاری دور جدید مناظرات آمادگی لازم را دارد . مصاحبه های کاندیداها بعد از مناظره آخر نیز حکایت از موافقت ضمنی آنها با مناظره ای تازه داشت. اما یک منبع آگاه فاش کرد که با وجود این موافقت، آقایان روحانی و عارف از حضور در مناظره چهارم خودداری کرده و به بهانه سفرهای استانی خواستار برگزار نشدن آن شدند.

این در حالی است که محمدرضا نعمت زاده درباره ائتلاف حسن روحانی و محمدرضا عارف در انتخابات رياست جمهوری ايران روز شنبه ۱۸ خرداد  به خبرگزاری مهر گفته است: به هر حال برادران و بزرگواران بويژه دو کانديدای حاضر در عرصه انتخابات که قصد ائتلاف دارند، بايد خودشان درباره اين موضوع تصميم بگيرند.

اين در حالی است که خبرگزاری فارس می گويد که محمدرضا عارف روز شنبه در مشهد و در پاسخ به اين پرسش که آيا به نفع حسن روحانی انصراف می‌دهيد، گفته است: نه، تا روز آخر در انتخابات می‌مانم و به نفع کسی کنار نمی‌روم!

 

 

 

 

 

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'