سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

مارتینتی رفت، کارلین آمد !

رییس فدراسیون جهانی کشتی(فیلا) در اعتراض به تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک مبنی بر حذف کشتی از بازی‌های المپیک استعفا کرد.

110409140451_martinetti_512x288_bbc_nocredit

کیهان نوین: در حالی كه قرار بود رافائل مارتينتی ریيس سویيسی فيلا روز دوشنبه هفته جاری برای تماشای رقابت های  جام جهانی ۲۰۱۳ تهران وارد كشورمان شود، راديو صدای روسيه اعلام كرد ریيس فيلا در حاشيه برگزاری نشست هيات رییسه فدراسيون جهانی در پوكت تايلند از سمت خود استعفا كرد!

براساس این گزارش، مارتينتی در اعتراض به تصميم اخير كميته بين المللی المپيك مبنی بر حذف رشته كشتی از بازی های المپيك از سمت خود استعفا كرده كه البته اين خبر هنوز از سوی سايت رسمی فيلا منتشر نشده است.

گفته می شود با استعفای رافائل مارتينتی حجم اعتراضات به تصميم اخير كميته بين المللي المپيك نيز افزايش خواهد يافت.

این در حالی است که به نقل از برخی سايت های روسی، پس از اينكه مارتينتی در حاشيه نشست هيات رییسه فيلا در پوكت تايلند صراحتا اعلام كرد در اعتراض به تصميم كميته بين المللی المپيك مبنی بر حذف كشتی از بازيهای المپيك از سمت خود استعفا می دهد، نشست ويژه و اضطراری برگزار و اعضای هيات ریيسه فيلا، الكساندر كارلين را به عنوان سرپرست موقت، جايگزين ریيس مستعفی كردند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'