سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
انفجار بمب در مرکز خرید آتن!

انفجار بمب در مرکز خرید آتن!

صبح امروز ۲۰ ژانویه، انفجار بمب در مرکز خرید دمول، آتن پایتخت یونان را لرزاند.

 

80441380-3519739

 

کیهان نوین: بحران اقتصادی اروپا که در یونان نمود بیشتری داشته، همچنان ادامه دارد و اقتصاد یونان همچنان با مشکلات عدیده ای دست به گریبان است.

این در حالی است که اعتراض های زیادی نیز از سوی گروه های مخالف، دولت را تحت فشار قرار داده است. اعتراض هایی که به واسطه آن، شهروندان بی گناه قربانی شده و می شوند. انفجار بمب در مرکز خرید دمول آتن، آخرین تحرکات اعتراضی مخالفان بوده است.

بنابر گزارش های رسیده، صبح یکشنبه، فردی ناشناس با دفتر روزنامه الفترو تیپیا تماس گرفته و خبر از انفجار بمب در مرکز خرید می دهد، همزمان ایمیلی نیز به سایت اینترنتی zougla@ gr فرستاده شد که حامل پیام انفجار بمب بود.

ناشناس هیچ حرفی از سازمان مسوول این بمب نزد و یادآوری کرد که این یک شوخی نیست و اگر توجه نشود دولت مسوول است. پس از آن پلیس اقدام به تخلیه افراد داخل مرکز خرید کرد اما متاسفانه در همان حین بمب منفجر شد.

این بمب در زیره پله های برقی کار گذاشته شده بود و خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

روزهای یکشنبه در این مرکز خرید فقط رستوران ها ، کافی شاپ ها ، فست فود و سینمای بچه ها باز می باشد که تمامی در طبقه سوم است، بنا براین می توان تصور کرد تخلیه افراد و کودکان با این شرایط، چه میزان دشوار بوده است.

این اولین با ر است که در یک مرکزخرید در یونان بمب گذاری می شود.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'