سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

بی گمان آزادی یهودیان از دست حکومت بابل از سوی کوروش کبیر یکی از برگ های زرین تاریخ مملکت ماست.

ما ایرانیان به دوستی دیرینه بین ایران و اسرائیل که یک واقعیت کتمان نشدنی است و نشان از یک دوستی و رابطه دیرین دارد مفتخر هستیم.

کیهان نوین: در سال ۵۳۹ پیش از میلاد، پادشاه دادگر ایران یعنی کوروش کبیر، بابل را فتح کرد و یهودیان را به سرزمین مادری خود بازگرداند.
این اقدام کوروش آغازگر یک دوره جدید در تاریخ بود.

دوستی دیرینه بین ایران و اسرائیل طی تاریخ ادامه داشته و این دوستی ریشه های عمیق دارد.
همچنین، برخی منابع تاریخی اشاره دارند که ایران هموار به عنوان پناهگاهی امن برای یهودیان در دوران تاریخی مختلف عمل کرده.

در این مقطع حساس تاریخی که حاکمیت فعلی یعنی رژیم فاسد، جنایتکار و دیگر ستیز جمهوری اسلامی قصد آتش افروزی و تهدید اسرائل را دارد، من به عنوان یک ایرانی قصد دارم که بگویم بخش بزرگی از مردم ایران به هیچ عنوان از اقدامات خصمانه این حکومت دفاع نمیکنیم و همچون گذشته در کنار شهروندان اسرائیل ایستاده ایم.

همانگونه که مقامات اسرائیلی بارها اعلام کرده اند که ما هیچ مشکلی با مردم ایران نداریم و تنها مشکل رژیم جمهوری اسلامی است، من هم به عنوان یک شهروند ایرانی اعلام میکنم ما ایرانیان در کنار شهروندان اسرائیل ایستاده ایم.

از آنجایی که هنر و موسیق زبان مشترک تمامی انسانها در سراسر دنیا است، من هم قصد دارم با این قطعه موسیقی پیام دوستی شهروندان ایرانی را به مردمان اسرائیل برسانم.

با آرزوی آزادی

بدون نظر

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'