سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
باند مافيايي رفيق خامنه اي و شركا‌ء(ارژنگ داودی)

باند مافيايي رفيق خامنه اي و شركا‌ء(ارژنگ داودی)

شرمتان باد، نه يك بار، نه هشتاد و پنج ميليون بار، كه به تعداد انسانهاي روي كره زمين يعني 7.5 ميليارد بار.

کیهان نوین: هم ميهنان و ايرانيان پراكنده در سراسر گيتي
هم متأسفانه و هم خوشبختانه در جريان نوار صحبتهاي منتظري و چهار تن از خونخوارترين جنايتكاران رژيم قرار گرفتم.
البته كه من به همراه مرحوم پدرم در سال 63 در زندان گلف اهواز وابسته به سپاه پاسداران بودم بلحاظ سابقه مبارزاتي با شاه و شيخ از جمله معدود كساني هستم، كه در آن دوران در سكوت گورستاني حاكم بر كشور، بطور مستقيم يا غيرمستقيم در جريان برخي از قساوتهاي هولناك ناشي از تيغهاي آخته زنگيان مست قدرت در خطه جنوبي ميهن قرار ميگرفت.
شدت اين جنايات ددمنشانه به قدري بود كه همان كانگسترهايي كه براي نمونه در تابستان 59 پس از به راه انداختن حمام خون در دانشگاه جندي شاپور در شهر اهواز رژه ميرفتند و هل من مبارز ميطلبيدند نه تنها جنايات دهه سياه 60 را بكلي تكذيب ميكردند، بلكه پرونده هاي بسياري را امحاء يا مسكوت ميگذاردند و صداي خانواده هاي مبارزان و مجاهدان را در نطفه خفه ميكردند.
اما اينك صداي تشت افتاده اين باند خون آشام از بام خانه كسي بلند شده كه خود تحت عنوان قائم مقام رهبري در دهه سياه 60 شخص دوم رژيم به حساب ميامد.
حال كه كوس رسوايي اين مزدوران روس و نوكران چين، گوش عالم و آدم را چنان كر كرده كه همچون صدام و قذافي هيچ راه گريزي برايشان نمانده، در حيرت هستم كه دراكولاهاي پليد و بي رحم فقيه چگونه ميخواهند سر گل و گشاد صراحت اعترافات افشاء شده به اين همه توحش بي مانند را به ته نخ نماي آن پيوند بزنند.
در دوران انقلاب 57 هيچكدام از ما جوانان آن روزگار و حتي كنهه كاران سياسي كشور نيز هرگز فكر نمي كردند كه درندگاني گرگ صفت در رداي ميش كه با گستاخي آنرا لباس پيامبر مي نامند تا بدين حد از انسانيت بري باشند كه نه تنها روي سياه شاه جنايتكار را چنين سفيد كنند، بلكه سنگ پاي قزوين را نيز از رو ببرند.
باند 500 نفره حراميان فقيه ملعون كه در سي و هفت سال گذشته خون ايرانيان را مكيده و با حمايت بيگانگان بويژه دو كشور روس و چنين نه تنها منطقه پر آشوب خاورميانه را به خاك و خون كشانده، بلكه باعث خسران و ويراني براي همان كشورهايي شده كه همواره داعيه حمايت و طرفداري از آنها را داشته است كه از آن جمله ميتوان بصراحت از لبنان و سوريه، عراق، يمن، بحرين، افغانستان و فلسطين نام برد.

هم ميهنان
باند مزدور خامنه اي و شركاء كه در همه عرصه هاي داخلي و خارجي شكست فاحش خورده، اينكه به گونه اي به بن بست موعود رسيده كه ديگر هيچ راه گريزي را براي خود باقي نگذاشته است و لذا تنها راه برون رفت از بن بست ملي- منطقه اي موجود، اين است كه همگي آنان نه تنها در پيشگاه تاريخ كه از ابتداي امر روسياه بوده اند بلكه در برابر چشمان باز يكايك ايرانيان، محاكمه و به سزاي اعمال ننگين و جنايات پليد خود برسند.
نفرين و لعنت بر كليت رژيم از صدر تا ذيل كه هم دست صداميان و قذافيان را از پشت بسته و هم شيطان را به تحير وا داشته است.
پيش بسوي انقلاب سوم يعني انقلاب دمكراتيك ايرانيان

ارژنگ داودي – مبارز در بند – زندان رجايي شهر 24 مرداد ماه 95

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'