سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
اجرا حکم اعدام سه متهم پرونده حمیدیه

اجرا حکم اعدام سه متهم پرونده حمیدیه

حکم اعدام سه تن از متهمان پرونده حمیدیه سحرگاه امروز چهارشنبه ۲۷ مردادماه،  در زندان اهواز اجرا گردید.

Hanging-Rope-Featured-Image-10-Wrongful-Executions-Plethrons.Com_-765x510کیهان نوین: روابط عمومی دادگستری استان خوزستان اعلام کرد : “صبح امروز حکم اعدام ۳ متهم اصلی پرونده حمله تروریستی در حمیدیه خوزستان اجرا شد.”

هویت سه زندانی اعدام شده، قیس عبیداوى ۲۵ ساله، برادرش احمد عبیدواى ۲۰ ساله و پسر عموى آن‌ها سجاد بلاوی (عبیداوی) احراز شده است.

لازم به ذکر است که این متهمین در تاریخ ۲۶ خردادماه سال جاری، جلوی دوربین شبکه تلویزیونی «پرس تی‌وی» اعترافات اجباری که تحت شکنجه از آن‌ها گرفته‌شده بود، قرار گرفتند.

دستگاه قضایی از بابت تیراندازی به چادر سربازان نیروی انتظامی در پاسگاه روستای گمبوعه شهرستان حمیدیه که منجر به قتل سه تن از ماموران شد، همچنین تیراندازی به کاروان راهیان نور، حمله و تیراندازی به کانکس نیروی انتظامی پل شریعتی، تخریب تجهیزات لرزه نگاری شرکت نفت و همچنین اتهاماتی همچون محاربه، افساد فی الارض، راه اندازی و عضویت در گروهک های تروریستی این افراد را محاکمه کرد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'