سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
پروژه جنگ نرم سپاه بر علیه زنان در دنیای مجازی

پروژه جنگ نرم سپاه بر علیه زنان در دنیای مجازی

سپاه پاسداران در فضای مجازی کمپین جنگ نرم را راه‌اندازی کردند تا بانوان ایرانی را به وحشت وا دارند.

images(2)کیهان نوین: افسران جنگ نرم با اجرای پروژه‌هایی در تلگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی درصدد ایجاد وحشت در میان کاربران شبکه‌های پیام‌رسان و ترویج رفتارهای اسلامی هستند.

این کمپین‌ها که تحت عنوان “تقوا در دنیای مجازی” فعالیت می‌کنند، با انتشار نماهنگ “یار تلگرامی” زنان را به عنوان موجودات “خطرناک و وسوسه‌انگیز” به تصویر کشیده‌اند.

کمپین “تقوا در دنیای مجازی” با انتشار تصاویر کارتونی به کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی هشدار می‌دهد که مواظب “نامحرمان” در شبکه‌های اجتماعی باشند.

این کمپین‌ نگران عشق‌بازی‌های افزون در شبکه‌های اجتماعی است و با انتشار کارتون‌هایی به زن‌ها هشدار می‌دهند و خطاب به زنان چنین می‌نویسند: “دخترکم؛ از نظر قرآن یکی از ملاک‌های بی‌حیایی، خودنمایی برای نامحرم است.

خودنمایی فقط برای بدحجاب‌ها نیست، بلکه با حجاب هم می‌شود خودنمایی کرد؛ فقط مشتری‌اش فرق می‌کند.

رعایت کن!”.

سپاه پاسداران اولین ارگان حکومتی بود که تربیت “افسران جنگ نرم” برای دفاع از حکومت اسلامی را به شکل نوعی ضرورت مطرح نمود و طی سال‌های اخیر افسران جنگ نرم اقدام به اجرای پروژه‌های فرهنگی در راستای حفظ شئونات اسلامی کرده‌اند.

کارشناسان امور رسانه‌ای، جنگ کنونی “افسران جنگ نرم” با شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزارهای پیام‌رسان را واکنش به ابزارهای جدید رسانه‌ای با استراتژی “مردانه”، می‌دانند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'