سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
اعدام ١٥ شهروند کرد طی یک ماه گذشتە

اعدام ١٥ شهروند کرد طی یک ماه گذشتە

جمهوری اسلامی از ترس شورش همه گیر و برای رعب و وحشت بخاطر وجود انتحابات دست به اعدام شهروندان میزند.

13920330102835359_PhotoLکیهان نوین: ١٥ شهروند کُرد از استان‌های ارومیە ، لرستان و قزوین در زندان‌های قزوین، ارومیە و خرم‌آباد اعدام شدەاند کە ١٧% از کل اعدامی‌های کشور را شامل می‌شود.

همچنین گزارش‌های تایید نشدەای از اعدام شمار بیشتری از شهروندان کُرد در زندان قزوین منتشر شدە است کە بە علت معلوم نبودن اسامی‌آنها نمی‌توان آن را تایید کرد و در صورت تایید اعدام کُردها بە بیش از ٢٠% افزایش می‌یابد.

برپایە این گزارش ، حکومت برای ایجاد رعب و وحشت ٦% از کل اعدام‌های ماه گذشتە را کە شامل ٥ مورد می‌باشد در ملاء عام بە اجرا در آوردە است.

این اعدام‌ها در شهرهای شیراز ٢ مورد، خوی استان ارومیە ١ مورد، شبستر آذربایجان شرقی ١ مورد و سورک مازندران یک مورد بە اجرا در آمدە است .

شوربختانه در این موارد جمعیت انبوهی از مردم جهت دیدن این اعدام‌ها در محل اجرای اعدام جمع شدە بودند کە شمار قابل توجهی از آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دادند کە این می‌تواند عواقب جبران ناپذیری اعم از افزایش خشونت را در میان این دو قشر از جامعە بە دنبال داشتە باشد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'