سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
سه کشته و سه مصدوم بر اثر تصادف ورزشکاران خردسال یاسوجی

سه کشته و سه مصدوم بر اثر تصادف ورزشکاران خردسال یاسوجی

ورزشکاران نوجوان کونگ‌فو‌کار مصدوم کهگیلویه و بویراحمدی که از حادثه خونبار تصادف نیمه جان به در برده‌اند، اکنون در وضعیت وخیمی قرار دارند.

 

کیهان نوین: روز شنبه 11 مهر ماه در تصادف خونینی که در محور پاتاوه به یاسوج رخ داد، دو نوجوان ورزشکار به همراه مربی خود جان سپردند و سه سرنشین دیگر هم وضعیت مناسبی ندارند.

پدر یکی از مصدومان در همین خصوص به فارس گفته است: «طبق آن چه که از مسوولان بیمارستان شنیده‌ایم، “متین کارگر”، یکی از مصدومان عمل باز مغزی داشته و هم‌چنان در کما به سر می‌برد. نفر دوم نیز که “حافظ ایروانی” نام دارد، در کما بوده و “رضا آشوغ” نیز در حال انجام معاینات پزشکی است.»

پدر رضا آشوغ افزوده است کسی از مسوولان ورزش به دیدار مصدومان حادثه نرفته است: «از مسوولان ورزش و به خصوص سبک کونگ‌فو انتظار داریم که پاسخ گوی این حادثه باشند.»

آشوغ گفت: «تاکنون کسی زیر بار این حادثه نرفته و نمی‌دانیم که چه کسی باید پاسخ گو باشد.»

در این رابطه باید مسوولان جواب‎گو باشند که این عده ورزشکار نونهال با چه مجوزی و چه گونه با خودروی شخصی مربی خود به مسابقات اعزام شده‌اند و چه کسی باید پاسخ گوی این واقعه دردناک باشد.

این حادثه در کیلومتر ۶۸ شهر یاسوج و در تونل شماره ۵ رخ داد که بیش از آن نقص و مشکلات این تونل طی مکاتبات متعدد به اداره راه و شهرسازی اعلام شده بود:« ولی تا کنون اقدامی جهت ایمنی این تونل خطرناک انجام نداده است.»

در این حادثه، مربی تیم ورزشی به عنوان راننده و پنج نفر دیگر به عنوان سرنشین از تهران عازم یاسوج بودند. «ایمان غلام پور» ۴۸ ساله، «پیمان انصاری» ۱۳ ساله و «ایمان غضنفری» ۱۳ ساله کشته شدگان این تصادف بودند.

اسامی زخمی شدگان این تصادف هم حافظ ایروانی۱۱ ساله، رضا آشوغ ۱۲ ساله و متین کارگر ۱۳ ساله اعلام شده است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'