سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
شکستن شیشه های سرای سالمندان و ضرب و شتم دراویش گنابادی در شهریار

شکستن شیشه های سرای سالمندان و ضرب و شتم دراویش گنابادی در شهریار

در پی مقاومت دراویش حاضر در ساختمان درحال احداث سرای سالمندان دراویش، ماموران تخریب با ایجاد درگیری و ضرب و شتم دراویش و شکاندن شیشه ها محل را موقتا ترک کردند.

untitled(2)کیهان نوین: گزارشهای رسیده حاکی از آن است که دراویش با شنیدن این خبر از شهرهای اطراف در حال عزیمت به این محل هستند.

از ساعاتی پیش عده ای ماموران شهرداری و انتظامی شهریار به قصد آنچه اجرای حکم تخریب این محل عنوان کردند، در مقابل ساختمان در حال احداث سرای سالمندان مربوط به دراویش حضور پیدا کردند.
این اقدام آنها که تا این لحظه با مقاومت دراویش حاضر در محل رو به رو شده در پی پیام تهدید فرمانداری شهریار مبنی بر لزوم تخریب این محل انجام شده است.
لازم به ذکر است که طی هفته های گذشته نیز بارها این محل از سوی افراد لباس شخصی در زیر پوشش شهرداری مورد بازبینی و فیلم برداری قرار گرفته بود.
این دومین ساختمان از خیریه های دراویش گنابادی است که در یک ماه گذشته به بهانه های واهیمورد تعرض قرار می گیرد. ماه گذشته مددکاری دراویش در تهران موسوم به مددکاری رضا نیز توسط ماموران اطلاعات پلمپ شد.
کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'