سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
حکم شلاق‌ ۱۸ نفر در ایلام به جرم روزه خواری

حکم شلاق‌ ۱۸ نفر در ایلام به جرم روزه خواری

آخوندهای شیعه باورهای ارتجاعی اسلامی – عربی خود را با زور سرنیزه به ملت ایران تحمیل کرده و بمدت یکماه مانع غذا خوردن ملت ایران در رستوران ها و .. شده و این عمل را “جرم” می دانند. دادستانی عمومی و انقلاب ایلام حکم شلاق‌ ۱۸ نفر در این شهر را به “جرم روزه‌خواری در ملاء‌عام” صادر کرد.

imagesکیهان نوین: حکومت اسلامی در ایران، طالبان در افغانستان و داعش در عراق و سوریه، پرچم اسلام و اسلامگرائی را برافراشته و جان، مال و ناموس مردم را در کشورهای زیر نفوذ، مورد تهدید جدی قرار داده و می دهند.

نیروهای انتظامی ایلام در ماه رمضان امسال نزدیک به ۲۰۰ نفر را به “جرم روزه‌خواری در ملاء‌عام” دستگیر و پرونده‌هایشان را راهی دادگستری استان کرده‌اند.

خبرنگار ماف نیوز در ایلام با تایید این خبر، به نقل از یک منبع آگاه اعلام داشت: به برخی از این افراد تذکر داده شده و برای ۱۸ نفر هم پرونده تشکیل و ظرف ۲۴ ساعت به پرونده آن‌ها رسیدگی و حکم شلاق آن‌ها نیز به اجرا درخواهد آمد.

از ابتدای ماه رمضان، در شهر کرمانشاه نیز، احکام شلاق پنج نفر در چهار نقطه‌ی این شهر به اتهام روزه‌خواری به اجرا درآمده است.

در ماه رمضان امسال در برخی از شهر‌های ایران حکم شلاق برخی از “روزه‌خواران” در ملاء‌عام به اجرا درآمده بود.

بر اساس قانون مجازات اسلامی، هر کس به طور علنی مرتکب عمل “حرامی” شود، به حبس از ۱۰ روز تا دو ماه یا تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم می‌شود.

ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی مشمول افراد غیر مسلمان هم می‌شود و این افراد مجاز به روزه‌خواری در ملاءعام نیستند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'