سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
حضور دست کم ۱۳ محکوم در انفرادی جهت اجرای حکم اعدام در زندان قزلحصار کرج

حضور دست کم ۱۳ محکوم در انفرادی جهت اجرای حکم اعدام در زندان قزلحصار کرج

دست کم ۱۳ زندانی، همچنان در سلول های انفرادی زندان قزلحصار کرج، در انتظار اجرای قریب الوقوع حکم اعدام به سر می برند.

images (2)کیهان نوین: روز سه شنبه 19 خرداد از تعدادی از خانواده های این زندانیان خواسته شده است تا برای آخرین بار ملاقات به زندان قزلحصار کرج مراجعه کنند و قرار است حکم اعدام آنان سحرگاه چهارشنبه، 20 خرداد ماه، اجرا شود.

اگرچه تعداد دقیق کسانی که در انتظار اجرای قریب الوقوع حکم اعدام اند بیش از این است ولی هویت ۱۳ تن از آنان که هم اینک در سلول های انفرادی قزلحصار به سر می برند و همگی با اتهامات مرتبط با مواد مخدر به اعدام محکوم شده اند، به شرح زیر به اطلاع رسیده است.

۱.حسن نور محمدی ۲.غلامرضا سلطانی ۳.علی افشاری ۴.حسین عالمی ۵.رضاکارگری ۶.رضامنصوری ۷.محمد جنتی ۸.بهروزکرمی ۹.حسن نورمحمدی ۱۰.رضا نور محمدی، بیست ساله ۱۰.پرویز نادری ۱۱.جاسم ویسی ۱۲.سالار محمودزاده ۱۳.مصطفی کوهی

اسامی محمد استیری، مسعود عباسی، بهروز صحرایی، یوسف خونانی و بابک رحیمی نیز از جمله کسانی بوده اند که روز دوشنبه در زندان قزل حصار به دار آویخته شده اند.

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'