سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
بازجویی و فشار بر معلمان در ایران همچنان ادامه دارد

بازجویی و فشار بر معلمان در ایران همچنان ادامه دارد

 احضاریه اداره اطلاعات از معلم فعال صنفی استان کهگلیه و بویراحمد،گودرز شفیعیان.

1425223906_img-20150301-wa0017کیهان نوین: در تاریخ بیست و پنجم خرداد به دنبال احضاریه ای که از طرف اداره اطلاعات نورآباد ممسنی از طریق پاسگاه فهلیان به گودرز شفیعیان از معلمان فعال صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد، وی به اداره اطلاعات نورآباد ممسنی مراجعه کرد. به گفته ایشان از همان برخورد اول با شیوه ای خشن و آمرانه با او برخورد شد.

اتهام وی را تحریک و دعوت معلمان به تجمع و اعتراض و اعتصاب عنوان کردند، گرچه گودرز شفیعیان آنان را به مواد متعدد قانونی ارجاع داد ولی ماموران او را زیر فشار روحی و روانی شدید بازجویی کرده و با تهدید از ایشان خواسته بودند که در مورد معرفی دیگران با آنان همکاری کرده و در آینده به حرکات اعتراضی ادامه ندهد.

لازم به ذکر می باشد، در ماه های اخیر معلمان برای دست یافتن به خواسته های خود دست به تجمع و اعتراض و اعتصاب زده بودند که در این ارتباط تعدادی از معلمین نیز دستگیر و بازداشت شدند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'