سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
اظهار نظر بسیار شگفت انگیز اخیر احمدی نژاد

اظهار نظر بسیار شگفت انگیز اخیر احمدی نژاد

بار دیگر محمود احمدی نژاد و صحبت های عجیبی مربوط به امام زمان. این بار صحبت های رئیس جمهور سابق در جمع طلاب و روحانیون به مناسبت ماه رمضان بود که باعث شد روزنامه «شرق» حرف های او را تیتر کند و به سابقه گفته های آخرالزمان گرایانه اش اشاره کند.

4ae31927dcfedffb1720336dd8df7ed83c1b0bc9783f2d2d326eb4dadf0191abکیهان نوین: احمدی نژاد در این سخنان خود که سایت «دولت بهار» متن آن ها را منتشر کرده است گفته: «بیش از آن که ما دنبال امام زمان باشیم، آنها دنبال امام زمان هستند. آن قدر در دانشگاه های علوم انسانی آمریکا راجع به امام زمان تحقیق کرده اند که اگر من بگویم هزاران برابر مجموع کار حوزه های علمیه قم و نجف و مشهد، زیاد نگفته ام بلکه کمتر گفته ام که شما باور کنید.»

رئیس دولت سپس در باره اقدامات غرب در رابطه با امام دوازدهم شیعیان گفت: «با بسیاری از کسانی که به زعم آنان می توانسته اند با امام زمان ارتباطی داشته باشند تماس گرفته و با آن ها مصاحبه و اطلاعاتشان را تخلیه کرده اند. به قول دوستی که می گفت پرونده امام زمان را تکمیل کرده اند و برای دستگیری اش بسته اند، تنها عکسش را کم دارند. آن ها می دانند که تنها خطر مبنایی و اساسی برای امپراتوری چندصدساله آن ها امام عصر است.»

گزارش شرق به موارد متعدد ارجاعات احمدی نژاد به امام دوازدهم اشاره می کند از جمله زمانی که یارانه ها را «پول امام زمان» می نامید و او را در حال اداره کشور معرفی می کرد تا جایی که هوگو چاوز، رئیس جمهور فقید ونزوئلا، را از یاران امام زمان می نامید.

احمدی نژاد در شهریور سال 1392 با حضور در بین مردمی که در نزدیک منزل مسکونی اش بودند وعده داد امام زمان ظرف چهار سال ظاهور می کند و البته پیش از آن غلامحسین الهام نیز گفته بود: «ان شا الله با ظهور حضرت امام زمان، احمدی نژاد نیز رجعتی دوباره خواهد داشت».

گزارش شرق در ضمن به کتاب خاطرات حجت الاسلام محمد ری شهری اشاره می کند که از اظهارات جنجال برانگیز احمدی نژاد در سفر حج در مورد اداره ایران به دست امام زمان گله کرده است.

پردازنده اندیشه های آخرالزمان گرایانه احمدی نژاد را اسفندیار رحیم مشایی می دانند که از سوی بخش اعظم اصولگرایان به عنوان سردمدار «جریان انحرافی» طرد می شود.

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'