سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
زخمی شدن یک شهروند اهل شهرستان ثلاث‌ باباجانی براثر شلیک مستقیم نیروهای نظامی

زخمی شدن یک شهروند اهل شهرستان ثلاث‌ باباجانی براثر شلیک مستقیم نیروهای نظامی

روز گذشته چهارشنبه 6 خرداد، نیروهای نظامی با شلیک به خودروی یک شهروند اهل ثلاث باباجانی به نام صلاح ویسی که در حال تردد از مسیر جاده “کوزران” بوده، موجب زخمی شدن وی شدند.

images(3)کیهان نوین: یک منبع مطلع اعلام کرد: نیروهای نظامی به ظن حمل کالای قاچاق خودروی این شهروند کرد را هدف تیراندازی قرار داده‌اند.

صلاح ویسی براثر شلیک مستقیم نیروهای نظامی به شدت زخمی گردید

گفته می‌شود، در نتیجه این تیراندازی، گلوله‌ای به سر صلاح ویسی اصابت و هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان طالقانی کرمانشاه بستری می‌باشد.

پزشکان بیمارستان وضعیت عمومی این شخص را وخیم اعلام کردند.

همچنین، روز یکشنبه سوم خردادماه، نیروهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی به کولبران و کاسبکاران در شهرستان پاوه یورش برده و اقدام به ضبط کالای آنان کردند.

درپی یورش نیروهای نظامی  مردم نوسود به استمداد از کولبران شتافته و مانع ضبط و انتقال کالای کولبران شده بودند.

درگیری نیروهای نظامی با مردم تا بامداد روز دوشنبه ادامه داشته و در این میان شماری از افراد سودجو وابسته به نیروهای حکومتی اقدام به سرقت کالای کولبران و کاسبکاران کرده بودند.

شلیک مستقیم نیروهای نظامی به شهروندان کرد در جاده‌های مرزی به ظن حمل کالای قاچاق یکی از دلایل کشته شدن شهروندان است که در بسیاری موارد هم بعد از آن مشخص می‌شود که این شهروندان هیچ گونه کالای قاچاقی را به همراه نداشته‌اند.

بااستناد به آمار ثبت شده ، از آغاز سال جاری تاکنون، ٦ شهروند کُرد در جاده‌های مواصلاتی کُردستان توسط نیروهای نظامی حکومت اسلامی کشته و زخمی شده‌اند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'