سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
نابودی جامعه اسلامی با ورود بانوان به ورزشگاه

نابودی جامعه اسلامی با ورود بانوان به ورزشگاه

منصور ارضی یکی از مداحان نزدیک به رهبر جمهوری اسلامی با انتقاد از برخی تلاش‌ها برای صدور مجوز ورود زنان به ورزشگاه‌ها ادعا کرد: عده‌ای در ایران می‌خواهند جامعه اسلامی را با «فساد» از بین ببرند.

14233-52983کیهان نوین: منصورارضی بی‌آن‌ که نامی از مقام‌های دولت یازدهم ببرد گفت عده‌ای در داخل «شلوغ‌کاری» می‌کنند و به گونه‌ای طراحی کرده‌اند تا بتوانند جامعه اسلامی را با «فساد» از بین ببرند.

وی افزود: این افراد وزیر، وکیل و معاون هستند و همه کار‌ها‌‌ را رها کرده و فقط برنامه ریزی می‌کنند که چگونه زن‌ها را به ورزشگاه‌ها بیاورند.

ارضی اظهار کرد: معلوم نیست دولت یازدهم با این طرح به کجا می‌رود و نیرو‌های مذهبی و حزب‌اللهی نگران هستند که دین جوانان ایران با چنین طرح‌هایی «ضربه» بخورد.

این مداح نزدیک به رهبر جمهوری اسلامی گفت: هرکس اساس فساد را بگذارد به نامش تا قیامت نوشته می‌شود و برنامه‌ریزی‌های داخلی برای «ضربه» زدن به جامعه اسلامی اقدامی «خطرناک» است.

روز گذشته نیز روزنامه «جمهوری اسلامی» با انتشار گزارشی به شدت از طرح ورود زنان به ورزشگاه‌ها انتقاد کرده و نوشته بود دولت یازدهم نباید راه دولت محمود احمدی‌نژاد را برود.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'