سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

غیر استاندارد بودن یک سوم از مدارس کشور!

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون یک سوم مدارس کشور استاندارد لازم را نداشته و نیاز به بازسازی دارند.

hgکیهان نوین: علی اصغر فانی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل، اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برای تشویق خیرین و حضور بیشتر آن‌ها در طرح‌های نیمه‌تمام طبق برنامه‌ریزی انجام شده خیرینی که طرح‌های نیمه تمام آموزشی را تمام کنند، پروژه به نام خیر ثبت می‌شود.

محمد معدن‌دار مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل نیز در این جلسه گفت: بیش از ۳۵ درصد از مدارس موجود در آران و بیدگل غیر استاندارد و تخریبی هستند.
وی افزود: در حال حاضر کلاس‌های سه مدرسه در آران و بیدگل در کانکس و کلاس‌های سیار تشکیل می‌شود و اگر در مهر ماه امسال مدارس خیر ساز آران و بیدگل تکمیل نشود ۲۳ کلاس درس در کانکس برگزار خواهد شد.
وی نبود برنامه ریزی مناسب در اجرای طرح‌های جدید آموزشی را از مهم‌ترین دلایل کمبود فضای کافی برای آموزش و در برخی از مقاطع کمبود معلم دانست و خاطر نشان کرد: برای حل مشکل کمبود معلم آموزش و پرورش آران و بیدگل ۲۳ کلاس درس خود را از طریق معلمان بسته‌های حمایتی اداره می‌کند.
معدندار تصریح کرد: هم اکنون ۱۵ طرح نیمه تمام آموزشی و ورزشی آران و بیدگل نیازمند کمک‌ها و تعهدات دولتی است که در صورت عدم کمک دولتی سال آینده آموزش و پرورش آران و بیدگل با بحران کمبود فضا مواجه خواهد بود.
کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'