سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
بی خبری از وضعیت کوروش بخشنده فعال کارگری با گذشت بیش از یکماه

بی خبری از وضعیت کوروش بخشنده فعال کارگری با گذشت بیش از یکماه

بامداد روز شنبه۱۶اسفندماه۱۳۹۳ کوروش بخشنده فعال کارگری ازجانب نیروهای لباس شخصی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد و از وضعیت جسمی و محل نگهداری او اطلاعاتی در دست نیست.

koroshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhکیهان نوین: با وجود گذشت بیش از یک ماه از بازداشت کوروش بخشنده فعال کارگری و عضو کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری،از دلیل بازداشت وی و محل نگهداری وی هیچ اطلاعاتی در دست نمی باشد و همچنان خانواده وی در نگرانی و بی خبری کامل به سر می برند.

این فعال کارگری در شانزدهم اسفند ماه سال گذشته در نزدیکی منزلش توسط ماموران امنیتی بازداشت شدو پس از دستگیری به بهانه دریافت و انتقال داروهای این فعال کارگری از خانواده اش ،منزل وی مورد بازرسی قرار گرفت.

پیشتر کوروش بخشنده در بیمارستان رجایی تهران تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته بود، پزشک معالج وی نامبرده را از برخی فعالیت های روزانه منع کرده بود و قرار گرفتن در شرایط استرس آور را شدیدا برای سلامتی وی مضر دانسته است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'