سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
تجمع اعتراضی رانندگان کامیون مقابل استانداری بوشهر

تجمع اعتراضی رانندگان کامیون مقابل استانداری بوشهر

ظهر روز یکشنبه حدود 100 نفر از رانندگان خودروهای باربری دراعتراض به آنچه مورد بی مهری قرار گرفته اند در مقابل استانداری بوشهر تجمع صنفی برپا کردند.
adelabad_ebrat2کیهان نوین: تجمع کنندگان معترض اظهار داشتند برای جابه جایی بار از بندر بوشهر به سایر نقاط کشور مجموعه ای برای نوبت دهی براساس زمان ورود کامیون ها وجود ندارد.

آنان مدعی شدند : درحالی که نوبت دهی در همه استان های کشور حتی بندر گناوه از توابع استان بوشهر در راستای اجرای عدالت بین کامیون داران وجود دارد اما در بوشهر چنین مجموعه ای وجود ندارد.

به گفته آنان این امر باعث شده تا بی عدالتی در گرفتن بار برای انتقال به سایر نقاط کشور براساس داد و ستدهای غیرمتعارف و پارتی بازی در بوشهر بیداد کند.

تجمع کنندگان مدعی شدند نرخ حق کمیسیون توسط شرکت های باربری نیز در بوشهر سلیقه ای و غیر قانونی انجام می شود.

کامیون داران تجمع کننده اضافه کردند:نرخ کمیسیون بین هشت تا 13 درصد متغیر است اما در بوشهر تا 30درصد نیز می رسد که این امر هزینه های زیادی بر صاحبان کالا تحمیل کرده است.

این تجمع که حدود یک ساعت ادامه داشت با تعیین نماینده از سوی کامیون داران و مذاکره با مسوولان استانداری بوشهر خاتمه یافت

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'