سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
چادر نشینی ۳ خانواده در بی بیان بر اثر آب گرفتگی شدید

چادر نشینی ۳ خانواده در بی بیان بر اثر آب گرفتگی شدید

محور پر تردد هشت بنگله  مسجد سلیمان به علت شدت بارندگی ها و احتمال نشست پل ارتباطی مالکریم مسدود میشود. 

ئئنکیهان نوین: اسفندیار باقری معاون شهردار مسجدسلیمان گفت: متاسفانه بارندگیهای اخیر خساراتی به ستونهای پل ارتباطی مالکریم وارد کرده است وهم اکنون کارشناسان عمران شهرداری مشغول بررسی و جلوگیری از خسارات بیشتر هستند و درصورتی که احتمال خطر داده شود از تردد خودرو های سنگین جلوگیری  و شاید به کلی عبور از این محور را مسدود کنیم .

باقری گفت:هم اکنون واحدهای خدمات شهری ، عمران،فضای سبز،آتشنشانی و روابط عمومی مشغول فعالیت جهت رفع آسیب دیدگیها در سطح شهر هستند.

مهندس رفیعی منجزی رئیس هلال احمر مسجدسلیمان نیزدر گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به شدت بارندگی ها از امداد رسانی به سیل زدگان در منطقه بی بیان خبر داد و افزود: متاسفانه شدت آبگرفتگی در منطقه بی بیان بیش از نقاط دیگر بود و با تخریب ۳ خانه مسکونی ساکنین آنها را در چادر های هلال احمر اسکان دادیم.

وی گفت:در مناطقی از قبله ای روستای سلطان آباد که در محاصره آب قرار گرفتند و راه عبوری آنان مسدود شد موفق شدیم تا مواد غذایی به آنان برسانیم و همچنین چند خانه عشایری در اطراف منطقه تل بزان نیز در چادر اسکان داده شدند و هم اکنون نیروهای امداد رسان در حال آماده باش برای امداد رسانی در نقاط احتمالی دیگر هستند.

در همین راستا علیرضا اسدی رئیس اداره هواشناسی مسجدسلیمان در  گفتگو با خبرنگار ما  درخصوص وضعیت جوی مسجدسلیمان گفت  : حجم بارشهای دیشب تا امروز به ۴۰ میلیمتر رسیده است و انتظار می رود با خروج این سیستم بارشی  به سمت شرق کشور هوا برای فردا مناسب شود ولی بر اساس آخرین تصاویر ماهواره ای احتمالا تا قبل از روز ۱۳ باز هم یک موج پر فشار را تجربه خواهیم کرد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'