سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

نصب تجهيزات جدید پخش پارازیت در برج میلاد

نصب يك صفحه دايره‌اي شكل بر فراز برج ميلاد طي چند هفته گذشته، اين ذهنیت را به وجود آورده كه مسوولان شهرداري قصد دارند بدون زمينه مطالعاتي، تغييراتي در ظاهر برج ميلاد ايجاد كنند.

imagesکیهان نوین: آنچه به تازگي در صفحه اينستاگرام برج ميلاد نوشته شده، نشان مي‌دهد: صفحه دايره‌اي شكل نصب شده بر فراز برج ميلاد، بخشي از مجموعه عمليات مخابراتي در حال انجام در بالاترين نقطه برج است. در «دكل آنتن» برج ميلاد قرار است تجهيزات مخابراتي براي تكميل امواج بيسيم نهادها و سازمان‌هاي خاص نصب شود.

پیش تر گفته شده بود شرکت “صابرین” متعلق به سپاه پاسداران در بالای برج میلاد تجهیزاتی را راه‌اندازی کرده تا با ارسال پارازیت رادیویی در سطح شهر مانع از دریافت برنامه‌های ماهواره‌ای شود. این پارازیت ها می‌توانند سرمنشاء بسیاری از عوارض و بیماری‌ها باشند. تضعیف سیستم دفاعی بدن، افزایش ناباروری در مردان، ابتلاء به آلزایمر و پارکینسون، اختلالات عصبی، سردرد و چشم درد از عوارض احتمالی ارسال پارازیت به شمار می‌روند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'