سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
تجاوز گروهی به یک زن حامله

تجاوز گروهی به یک زن حامله

پولیس جوزجان در تلاش بازداشت تمام عاملان روی‌داد تجاوز گروهی بر یک زن حامله است.

jd4h0kzea5bdq1ujwc4e-300x168کیهان نوین :فقیر محمد جوزجانی، فرمان‌دۀ پولیس جوزجان گفت که تا کنون دوتن از عاملان این روی‌داد بازداشت شده‌اند و پولیس به گونۀ جدی تلاش دارد تا تمام عاملان آن را بازداشت نماید.

دوشب پیش گروهی از افراد در روستای حسن‌آباد، بخش‌هایی از شهر شبرغان، مرکز جوزجان بالای یک خانم باردار، پس از ورود به خانه‌ و بستن دست و پایش توسط تناب، تجاوز جنسی گروهی انجام دادند.

آقای فقیر محمد می‌گوید که دلیل اصلی این روی‌داد خصومت‌های خانه‌واده‌گی و مشکلات داخلی میان تجاوزکننده‌گان و خانه‌وادۀ قربانی بوده‌است.

خانمی که بالایش تجاوز صورت گرفته هشت ماهه باردار بوده که به زور مورد تجاوز قرار گرفته و وسایل خانه‌اش نیز چور و چپاول شده‌است.

مسؤولان بهداشتی در بیمارستان ولایتی جوزجان نیز نشانه‌های لت و کوب و تجاوز جنسی این بانو را تایید می‌کنند.

از سویی، مسؤولان سازمان حقوق بشر در ولایت‌های شمالی کشور می‌گویند که در سال جاری ۲۰ تن به شمول زنان و کودکان در جوزجان قربانی تجاوز جنسی شده‌اند.

فرمان‌دۀ پولیس جوزجان گفت که در حال حاضر وضعیت خانمی که مورد تجاوز قرار گرفته به‌تر است.

تجاوز جنسی بر زنان و کودکان به گونۀ قابل ملاحظه‌یی در سال جاری در افغانستان افزایش یافته و نهادهای حقوق بشری و پشتی‌بان زنان و کودکان در افغانستان از افزایش این روند اظهار نگرانی می‌کنند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'