سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
ممنوع التماس شدن ناهید گرجی از سه هفته پیش

ممنوع التماس شدن ناهید گرجی از سه هفته پیش

مسئولان زندان از سه هفته پیش،ناهید گرجی،شهروند مشهدی را که به اتهام فعالیت در فضای مجازی بازداشت شده است را ممنوع التماس کرده‌اند.

nahid-gorji_n-660x330کیهان نوین: ناهید گرجی شنبه ۱۹ مهر ماه توسط نیروهای امنیتی مشهد در منزل خود بازداشت و برایش وثیقه ۴۰۰ میلیون تومانی صادر شد.

وی که قادر به تودیع وثیقه مذکور نبود همچنان با وجود گذشت سه ماه در بازداشت بسر می‌برد.

یک منبع مطلع در خصوص آخرین وضعیت ناهید گرجی گفت: «ناهید گرجی که پیش از این هفته‌ای یکبار با دختر خود تماس می‌گرفت از سه هفته پیش اجازه تماس تلفنی و ملاقات با بستگان خود را نداشته و این موضوع باعث نگرانی نزدیکانش شده است.»

گفتنی است چندی پیش هشت تن از نمایندگان پارلمان اروپا با انتشار یک نامه مشترک به فدریکا موگرینی، نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی از وی خواستند تا نگرانی‌های آنان در مورد این فعال مدنی را با دولت جمهوری اسلامی در میان بگذارد و آزادی خانم گرجی را از آنان خواستار شود.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'