سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
مزاحمت برای زنان کنگانی با تفنگ بادی

مزاحمت برای زنان کنگانی با تفنگ بادی

یک جوان ۲۶ ساله کنگانی به نام «ع. خ» با شلیک به وسیله تفنگ بادی ۴٫۵ به طرف زنان، به مدت دو هفته برای زنان این شهر مزاحمت ایجاد کرده است.

imagesکیهان نوین: این جوان با یک قبضه تفنگ بادی ۴٫۵ اقدام به تیراندازی به سمت شماری از زنان کنگانی طی دو هفته گذشته کرده بود که با پیگیری های مختلف و اقدامات پلیس، شخص مذکور را در عملیاتی دستگیر و تحت بازجویی قرار دادیم.

این فرد تحت بازجویی عنوان کرد که شخصاً با خودرو پژو ۴۰۵ در محل حاضر شده و افراد مورد نظر را از پشت مورد اصابت ساچمه تفنگ بادی قرار می داده و فوراً از صحنه متواری می شده است.

دادستان کنگان با بیان اینکه شخص مذکور تحت بازجویی نسبت به تائید اتهاماتش، اقرار کرده، گفت: پلیس در عصر سومین بار از تکرار این اتفاق که در خیابان ثبت اسناد شهر کنگان رخ می دهد؛ با پیگیری سرنخ ها، ضارب را کمتر از یک ساعت شناسایی و پس از تعقیب، او را دستگیر می نماید.

کاویان پور با بیان اینکه فرد مذکور دارای سابقه کیفری است، افزود: این شخص قبلاً به دلیل رابطه نامشروع دستگیر شده و در این خصوص دارای پرونده محکومیت کیفری است.

کاویان پور اظهار داشت: هم اکنون فرد نامبرده با اتهام ایجاد مزاحمت خیابانی برای بانوان و ضرب و جرح عمدی، با قرار وثیقه راهی زندان شد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'