سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
هاشمی‌رفسنجانی خودش متوجه شد که نمی‌تواند نمازجمعه بخواند

هاشمی‌رفسنجانی خودش متوجه شد که نمی‌تواند نمازجمعه بخواند

رییس شورای سیاست گذاری امامان جمعه مدعی شد که هاشمی رفسنجانی، ناتوان از خواندن نماز جمعه است.

تقویکیهان نوین: سیدرضا تقوی رییس شورای سیاست‌گذاری امامان جمعه در برنامه «شناسنامه» مدعی شد که “هاشمی رفسنجانی خودش متوجه شد که نمی تواند نماز جمعه بخواند.”

تقوی در سخنانش درباره آخرین نماز جمعه هاشمی رفسنجانی، اعلام کرد: “این نماز جمعه را با چنگ و دندان کنترل کردیم. آیا واقعا در هر هفته‌ای که آقای هاشمی می‌خواست بیاید ما باید‌ یک لشکری را بسیج کنیم و به این شکل نماز جمعه را اداره کنیم. آن جمعه کنترل کردیم، اگر جمعه‌ بعد می‌خواست ایشان تشریف بیاورد و بریزند نماز را به هم بریزند اصلا چه می‌ماند برای نماز جمعه؟ کشورهای اسلامی در مورد ما چه می‌گفتند؟ دنیا چگونه نگاه می‌کرد؟ لذا جناب آقای هاشمی خودشان هم متوجه شدند که به این شکل نمی‌تواند نماز بخواند.”

تقوی در مورد احتمال حضور مجدد هاشمی رفسنجانی به خطبه های نماز جمعه گفت: “فکر نمی‌کنم ایشان باز بیایند.”

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا ایشان خودشان کناره گیری کردند یا کنار گذاشته شدند مدعی شد که خود شخص هاشمی رفسنجانی متوجه شد که به این شکل نمی‌تواند نماز بخواند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'