سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

قیمت انواع نان بعد از افزایش 30 درصدی در تهران

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، قیمت جدید انواع نان سنتی در این استان را که از روز جاری(دوشنبه) اجرا خواهد شد، اعلام کرد.

indexکیهان نوین: یدالله صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، در اینباره اظهار داشت از روز جاری قیمت هر قطعه نان سنگک با چانه ۶۵۰ گرمی ۸۰۰ تومان، نان بربری با چانه ۶۰۰ گرمی ۷۰۰ تومان، نان لواش با چانه ۱۷۰ گرمی 225 تومان و نان تافتون سنتی با وزن ۲۸۰ گرم ۴۲۵ تومان قیمت گذاری شده که از امروز توسط نانوایان قابل اجراست.

وی با اشاره به قیمت های جدید آرد تحویلی درب کارخانه به نانوایان گفت: از روز جاری هر کیلوگرم آرد ۱۲ درصد سبوس گیری هشت هزار ریال، آرد ۱۵ درصد سبوس گیری هشت هزار و ۱۵۰ ریال، آرد ۱۸ درصد سبوس گیری هشت هزار و ۳۰۰ ریال و آرد ۲۱ درصد سبوس گیری ۸۴ هزار و ۵۰۰ ریال به نانوایان عرضه خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، با اشاره به تعیین قیمت های جدید انواع نان صنعتی، گفت: قیمت انواع نان فانتزی نیز ۳۰ درصد نسبت به قیمت مصوب سال ۱۳۹۲ افزایش خواهد داشت که این موضوع با توجه به دربرگیری انواع و اقسام نان صنعتی، نرخ این نوع نان ها نیز در روزهای آتی از طریق اتحادیه های مربوطه اعلام خواهد شد.

صادقی با اشاره به مصوبه ۱۴ آبان ماه هیات وزیران و پیشنهاد معاونت اجرایی رییس جمهور در خصوص تشکیل کارگروهی در هر استان به منظور نرخ گذاری جدید نان، گفت: قیمت های جدید نان در استان تهران نیز در کارگروه استان به ریاست استاندار، معاون برنامه ریزی استاندار و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت (دبیر)، رییس سازمان جهادکشاورزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان، رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی در استان، رییس اتاق اصناف مرکز استان و رییس هیات مدیره اتحادیه نانوایان تعیین شد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'