سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
تنبیه معلم، اینبار دانش آموز 15 ساله را روانه بیمارستان کرد

تنبیه معلم، اینبار دانش آموز 15 ساله را روانه بیمارستان کرد

تنبيه بدنی يک دانش آموز ۱۵ساله از سوی معلمش، در يکی از دبيرستان‌های پسرانه تهران اين دانش آموز را روانه بيمارستان کرد.

indexکیهان نوین: هفته گذشته پدر يک دانش‌آموز دبيرستانی در منطقه ۹ تهران از تنبيه بدنی فرزندش توسط معلم ادبيات در کلاس درس خبر داد به نحوی که اين دانش‌آموز در نتيجه اين تنبيه روانه بيمارستان شده است.

بنابر اظهارات اين دانش‌آموز که تنها ۱۵ سال دارد و در ضمن از بيماری شديد قلبی نيز رنج می‌برد، دبير ادبيات به اين دليل که اين دانش‌آموز از همکلاسی خود پاکن درخواست کرده، با عصبانيت به سمت وی حمله ور می‌شود و با کتک (ضربه شديد پا به آلت تناسلی) و ناسزا وی را از کلاس درس به بيرون پرتاب می‌کند به طوری که قفسه سينه اين دانش آموز به شدت با زمين برخورد می‌کند.

همچنين بنا بر اظهارات ناظم مدرسه زمانی که وی متوجه می‌شود که اين دانش‌آموز از شدت درد به خود می‌پيچد، علت را جويا می‌شود و دانش‌آموز به او می‌گويد که معلم ادبيات با لگد به آلت تناسلی او ضربه زده است که در نتيجه ناظم مدرسه بلافاصله او را به دستشويی دبيران برده و از آنجا که اين دانش‌آموز سابقه بيماری قلبی نيز داشته سريعا از مدرسه با والدين وی تماس می‌گيرند و مادر دانش‌آموز هراسان خود را به مدرسه می‌رساند و به تنهايی فرزندش را از مدرسه به بيمارستان منتقل می‌کند.

بنابر اظهارات مادر اين دانش‌آموز شدت ضربه به حدی بوده که فرزندش قادر به نشستن نبوده و زمانی که وی را به بيمارستان می‌رساند، بلافاصله او را به اورژانس منتقل می‌کنند.

به گفته والدين اين دانش‌آموز و بر اساس مدارک پزشکی ارائه شده، تاکنون حدود ۸۰۰ هزار تومان خرج درمان اين دانش‌آموز شده است که گذشته از آن به دليل شدت اضطراب و استرسی که در نتيجه اين اتفاق به اين دانش‌آموز وارد شده وی از رفتن به مدرسه هراس دارد.

مدير اين دبيرستان می‌گويد؛ پيشتر همه دبيران و اوليای مدرسه طی جلسه‌ای در جريان مشکل خاص اين دانش‌آموز قرار گرفته‌اند و درخصوص وضعيت ويژه اين دانش‌آموز به معلمان و ديگر اوليای مدرسه هشدارهای لازم داده شده است.

زمانی که از معلم ادبيات علت را جويا می‌شويم، تنها به کتمان و توجيه روی می‌آورد، اما توامان تاکيد می‌کند که حاضر است تمام هزينه‌های درمان اين دانش آموز را متقبل شود و از اين دانش آموز و والدينش عذرخواهی کند.

به گفته مدير دبيرستان رسيدگی به شکايات مربوط به تنبيه بدنی دانش آموزان حداقل از نظر پروسه زمانی ۷ تا ۸ ماه طول می‌کشد و چنانچه چنين تخلفی اثبات شود، معلم خاطی در درجه اول تذکر دريافت می‌کند و اگر برای بار دوم مرتکب چنين تخلفی شود، از مدرسه اخراج خواهد شد!

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'