سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

ادعاهای دبیر کل حزب موتلفه اسلامی پیرامون تقلب بزرگ انتخاباتی سال 88

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی: “انتظار ما از آقای هاشمی در آن خطبه‌ها این بود که ادعای تقلب را محکوم کند.”

تقلب انتخاباتیکیهان نوین: پس از تقلب اتخاباتی گسترده در سال 88 و در پی آن اعتراضات سراسری مردم ایران در شهرهای کوچک و بزرگ ایران، و بازداشتها و کشتار های گسترده مردم معترض در خیابانهای شهرها به این تقلب بحث برانگیز که توهین بسیار بزرگی به شعور جمعی مردم ایران بود، جمهوری اسلامی هنوز هم سعی بر پوشاندن جنایات خود علیه شهروندانش و به انحراف کشاندن مساله تقلب بزرگ انتخاباتی اش که به نفع کاندیدای مورد علاقه ی رهبری نظام اسلامی صورت گرفت، دارد. در همین راستا هر روزه گزارش ها و داستانهای متعددی در سایت های مختلف خبری وابسته به نظام و رهبری منتشر می شود که تمام هم و غمشان فتنه خواندن جریانی مردمیست که میلیونها نفر از زنان و مردان ایرانی را به دنبال رای های گمشده شان به خیابانهای تهران و دیگر شهرهای ایران، از شمال تا جنوب کشور، کشاند.

محمد نبی حبیبی، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، در این باره با خبرگزاری تسنیم مصاحبه ای انجام داد که در آن از جنبش اصلاحات نظام اسلامی درخواست کرد که اعلام برائت کنند. به ویژه روی سخنش به شخص هاشمی رفسنجانی بود.

حبیبی از رفسنجانی گله مند بود که با وجود تفقد ویژه رهبری جمهوری اسلامی در خطبه 29 خرداد راجع به هاشمی رفسنجانی، چطور شد که هاشمی حداقل از این به گفته ی وی “تفقد” تشکر هم نکرد و هیچ اشاره‌ای به فصل‌الخطاب بودن رهبری نکرد؟! چرا یک بار به صورت مصاحبه رسمی اعلام نکرد که تقلب نشده است و این حرف را نگفت؟

وی خطاب به هاشمی رفسنجانی گفت: “سوال ما از آقای هاشمی این است، خطبه‌های 26 تیرماه شما دشمن یا ضد انقلاب را مایوس کرد یا اینکه یک مقداری هم امیدوارتر کرد؟!”

محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی: “انتظار ما از آقای هاشمی در آن خطبه‌ها این بود که ادعای تقلب را محکوم کند. آقای هاشمی آن موقع تا به حال مصلحت ندیدند این ادعا را به شدت محکوم کنند. به هر حال دیگران هم کارهایی بعد از دوران فتنه انجام دادند و معتقدیم هنوز هم دیر نشده است.”

تقلب انتخاباتی سال 88 که با حمایت های رهبری از شخص محمود احمدی نژاد، کاندیدای مورد علاقه ی رهبری جمهوری اسلامی، صورت گرفت و وی حتی در سخنرانی رسمی، خطبه های نماز جمعه، اعلام کرد که “نظر ایشان (احمدی نژاد) به نظر بنده نزدیک تر است”، به اندازه ای بزرگ و آشکارا بود که حتی از سوی بسیاری از یاران و همراهان همیشگی نظام نیز قابل انکار نبود.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'