سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

اوج گیری دوباره هواپیماهای ایرانی بر فراز آسمان بحرین

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز دوباره پروازهای ایران – بحرین از اواخر آذرماه جاری خبر داد.

Iranair655shootdown

کیهان نوین:علیرضا جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام خبر از سرگیری پروازهای ایران – بحرین از اواخر آذرماه سال جاری گفت: با توجه به درخواست های مکرر از سوی مردم بحرین برای سفر به جمهوری اسلامی ایران به ویژه شهر مشهد، جمهوری اسلامی تصمیم گرفت با ارائه تسهیلات به این مسافران، پروازهای متقابلی را در مسیر مشهد – منامه برقرار کند.

جهانگیری ادامه داد: در نشست سازمان هواپیمایی کشوری ایران با هیئت اعزامی سازمان هواپیمایی کشوری بحرین، مقرر شد تا دو طرف پروازهای خود را با 4 پرواز در هفته آغاز و سپس در صورت تقاضای بازار این پروازها به 45 پرواز در هفته افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: توافق شد پرواز شرکت های هواپیمایی دو طرف برقرار شود. رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: با توجه به یادداشت تفاهم دو کشور،

معاون وزیر راه و شهرسازی بر اهمیت گسترش همکاری‌های حمل و نقل هوایی با دیگر کشورها تاکید کرد و گفت: امیدواریم به زودی شاهد گسترش بیش از پیش مسیرهای پروازی بین المللی در کشورمان باشیم.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'