سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
گرانی مجدد گاز واعمال شدن معوقه چهار ماهه نخست امسال در قبوض بعدی گاز !

گرانی مجدد گاز واعمال شدن معوقه چهار ماهه نخست امسال در قبوض بعدی گاز !

images (25)

یکی دیگر از وعده هایی که به تحقق نرسید،  به بهره‌ وری نرسیدن بزرگترین مخزن‌ ذخیره‌سازی گاز تا پایان سال ۹۲ است دولت بر این اساس علاوه بر گران کردن گاز،می خواهد معوقه چهار ماهه نخست امسال در را قبوض بعدی گازازمردم دریافت کند.

کیهان نوین: حمیدرضا عراقی نهم مهرماه در حاشیه مراسم کنفرانس اتحادیه بین المللی گاز در ایران از راه اندازی دومین مخزن ذخیره سازی گاز کشور طی یک تا دو هفته آینده خبر داده بود، اما این مهم تا سال ۹۳ به تعویق افتاد. وی پیش از این گفته بود با توجه به بازدیدی که اخیرا از این طرح داشته‌ام کل تاسیسات آن آماده شده است!

وی در مورد افزایش قیمت گاز به دلیل گنجاندن بند عوارض در قبوض گفت: بر اساس قانون بودجه سال ١٣٩٢ از ابتدای امسال می‌بایست این افزایش اعمال می‌شد، این در حالی است که از مرداد ماه امسال نیز بند عوارض به قبوض اضافه شده و معوقه چهار ماه نخست امسال نیز در قبوض بعدی مشترکان اعمال خواهد شد. 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'